هدیه ای از جنس خدا

یه دل سیر درد و دل دارم

1393/5/9 11:45
نویسنده : نیر
1,606 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم...یه دل سیر درد ودل دارم برات...

خیلی وقته که بهت سرنزده بودم پسرم،آخه هم کامپیوتر خراب بود هم اینکه خودم حال ندار بودم...زیرشکمم و پهلوهام خیلی درد میکنه پسرم..

دفعه ی قبلی که رفتم دکتر،اورژانسی فرستادنم  سونوگرافی..خانم دکترمون گفت از نظر ما مشکلی نیس ولی اگه دردهات کمترنشه شاید آپاندیس باشهsmile emoticon kolobokبگذریم..این دردهای شدید باعث شد منو بفرستن یه سونوگرافی دقیق مثل آنومالی و دوباره همه جاتو نشونمون دادن عروسک من...

صورت ماهتو که نشونمون دادن من و بابایی داشتیم از ذوق می میردیم...وااااااای چقدر بزرگ شده بودی خوشگلم...صورتت خیلی گرد بود،چشمهاتو هم نشون دادن،یه بینی خیلی کوچیک و ناز داشتی..الهی دورت بگردم..چقدر خوشگل بودی فرشته ی ناز من

           

مامانی هم شکمش بزرگ شده...شما هم خیلی بزرگ شدیا پسرم...تو سونوگرافی نوشته بود توهفته ی 26 وزنت 909 گرم....وای یعنی اینقدر بزرگ که کم مونده 1کیلوبشی...دیگه از اون روز دادم میمیرم از ذوق نفس مامان....ماشالله به گل پسرم که اینقدر بزرگ شدی...فدات بشه مامانی

 

         

وااای وااای بگم از شیطونیهات...اونقدر محکم لگد میرنی که نگو و نپرس...یعنی بابایی یه روز  نیس که دستشو نذاره رو شکمم و باهات بازی نکنه...کلی خوشحالمون میکنی..

ماشالله فوتبالیستی شدی برای خودت،کشیدی به باباجون و دایی ناصر...

عاشق این جام جهانی هستم که تو شکمم راه انداختی...قربون شیطونیهات برم عسلم...

        

راستی پسرم امسال ماه رمضون  هم اومد و رفت..مامانی نتونست روزه بگیره ولی یه فرآن برای سلامتیت ختم کردم تو این ماه عزیز...که امیدوارم قبول درگاه خدا باشه و سلامت دنیات بیارم گل خوش بوی مامانی....

         

 و اما یه خبررررررر توپ دارم برات گل پسرم...

 

امروز سالگرد ازدواج من و باباییه...باورمون نمیشه که امسال 3نفری قراره جشن بگیریم..

امروز صبح بابایی یه پیامک خیلی عاشقونه برام فرستاد و با شماهم حرف زد که به مامانی بگو چقدر دوسش دارم...

منم میخوام از همینجا بگم خیلی دوستتون دارم قهرمانهای شیرین زندگی شیرین من..

اینم از عکسها و شرح سونوگرافی...

 

اینم عکس ضربان قلب نازنینت نفسم

اینم شرح سونوگرافی که وزن گل پسرم هم توشه...909 گرم...فداش شم

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (7)

ترنم باران
9 مرداد 93 12:01
چقدر خوبه كه امان شدي................
مامان سویل و آراز
9 مرداد 93 16:15
سلام نیر جون عیدتون مبارک ختم قرانت هم قبول باشه انشالله و گل پسری سالم و سلامت به دنیا بیاد ... دیگه چیزی نمونده خدارو شکر چیز مهمی برات اتفاق نیافتاد سالگردتون هم مبارک سال دیگه کنار اقا پسری انشالله جشن میگیرین راستی اسم گل پسری چی قراره باشه ؟
فاطمه
9 مرداد 93 16:27
وب بسیارزیبایی داری تبادل لینک دوست داری میکنیم بیا وبم نظرم یادت نره
مامان دوقلوها
9 مرداد 93 18:58
سلام سالگرد ازدواجتون مبارك باشه عزيزم الهي هميشه سالم و سرحال كنار هم در كنار دردانه ات زندگي كنيد. ميدونم منو از ياد بردي بي معرفت هميشه وبت رو ميخونم الان دلم نيومد تبريك نگم
مامان فرشته
10 مرداد 93 5:48
سلا نیر جون خیلی خوشحال شدم انشالله به سلامتی پسر کوچولوتو بغل بگیری. راستی نگفتی اسم قند و عسلمون چیه؟ نیای بگی هنوز اسم پیدا نکردیم که مجبورم خودم دست بکار شم
زری مامان
11 مرداد 93 10:11
دلم تنگت شده بود نیر جونم عزیز دلممممم ایشالا این چند وقته ی باقیمونده هم به سلامتی طی کنی و نی نی نازت رو بغل کنی سالگرد ازدواجتون هم مبارک باشه
مامانی منتظر
13 مرداد 93 7:23
خوشحالم تجربیات این روزهای شیرینتو می نویسی،خدا واستون حفظ کنه....نیرجان منتظرپاسختم عزیزم