هدیه ای از جنس خدا

من اومدم

1393/5/25 16:05
نویسنده : نیر
1,505 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم....قندعسلم..تاج سرم

 

این جمله هارو میشناسی دیگه...میدونم..چون هرلحظه باهات حرف میزنم عروسکم..

خداروشکر وارد هفته30شدیم،دیگه واقعا چیزی نمونده گل پسرم که بیایی بغلم

خیلی هیجان دارم،زود زود بزرگ شو...ماشالله یه عالمه تپل شدی..از بزرگ شدن شکمم مشخصه تاج سرم

از عیدفطر به بعد اتفاقاتی افتاده بود که نتونستم برات بنویسم...پهلوهام به شدت درد میکرد،درحدی که همه ی شبها با گریه میخوابیدم،1هفته ای درگیرسونوگرافی و دکتربودیم پسرم...دکترم شک کرده بود به آپاندیس...

خلاصه بعداز1هفته علافی،گفتن چیزی نیست...خداروشکر

جمعه هفته قبل باباجون مهربون(بابای مامانی)اومد و با بابایی مهربون و دایی ناصر،اتاقتو رنگ کردن...کلی استیکر برات گرفتم پسرم

روی یک دیوارتو دریا و ماهی کشیدیم..اونقدر خوشگل شده که نگووووووو...

دست باباجون و بابایی و دایی ناصردرد نکنه.دست خودمم دردنکنه،آخه طرح ماهیها مال خودمه...خخخخخ

 

تخت و کمدت رو هم خرید باباجون مهربون...ست تخت و کمدت رو مارک خریدیم..آخه باباجون حساسه به تخت و کمد..من و بابایی هم نظر دادیم و باباجون یک کلمه گفت چشم و خریدشون...

البته من اینترنتی دیدم و سفارش دادم...مبارکت باشه گل پسرم...طرح لاوین مارک آپادانا خریدیم...خیلی خوشگلن..منتظرم بیایی و توی تختت لالاکنی فرشته ی خدایی من

دیروز هم که میشد جمعه24مردادماه...بازم باباجون مهربون اومد و اتاقتو موکت کرد...خیلی برات زحمت میکشن..هم باباجون،هم مامان جون هم بابایی و هم خانواده ی بابایی...دست همشون درد نکنه...

طفلک مامان جون که هربارمیاد خونمون ،همه ی کارامو میکنه و میره ،آخه من فقط خوابیدم تا جیگرم سلامت بمونه..بازم دستشون درد نکنه

این هفته هم خرید سیسمونی انشالله تموم میشه...

بعد اتاقتو میچینیم انشالله...واااای چه روزهای خوبیه..خدا قسمت همه ی منتظرا بکنه...

گیفتهاتو تموم کردم بالاخره...خیلی سخت بود خوابیده کارکنم ولی شکرخدا تموم شدن...اوناهم بدنشدن...مبارکت باشه نفسم

الانم دارم براز نفسم،کیسه خواب میبافم...

انتظار خیلی سخته ولی منتظر می مونم...

تا روزی که تو بیمارستان صدای اولین گریه تو بشنوم و بغلت کنم..

من و بابایی خیلی دوستت داریم پسرکم....خوب تغذیه کن و رشد کن نفسم

پسندها (2)

نظرات (4)

زری مامان
26 مرداد 93 23:30
ما هم مثل خودت هیجان داریم تا زودتر این هفته های باقیمونده هم تموم بشه و نیر مهربون بشه مــــامـــــــــان نیر عزیز دلم مبارک باشه بر تو و بابایی نی نی نازت ایشالا که خدا حاجت همه ی منتظرای این حس ناب رو بده
مامان دوقلوها
27 مرداد 93 12:44
سلام مباركش باشه به سلامتي به دنيا بياد بي معرفت واسه منم دعا كن از انتظار خسته شدم ممنون مهري
مامان سویل و آراز
29 مرداد 93 22:05
دوست گلم سلام خوبی؟ دیگه چیزی نمونده تا تشریف فرمایی شازده پسر اتاق و سیسمونیها و تخت و کمد مبارکش باشه دست بابابزرگ و دایی جون و بابایی و صد البته مامان نیر درد نکنه
ستاره
1 شهریور 93 15:35
نیر جون خیلی خوشحالم که اریم به روز دیدار نزدیک میشیم.خدارو شکر راستی منم طرح لاوین خریدم مبارکه پسرهامون باشه