هدیه ای از جنس خدا

الهی هیچ وقت دلت نشکنه قهرمان کوچولوی من

1393/6/24 1:30
نویسنده : نیر
1,397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،گل پسرم

 

اومدم از یه رنگ دیگه زندگی بهت بگم،زندگی گاهی پراز عطروبوی عشق و محبته،گاهی هم پراز بغض

 

دلم امروز شکسته،از حرفهایی که رنگ دروغ دارن،از نداشته های  نفرت انگیزی که به حساب داشته هات میزارن...

 

دلم امروز خیلی تنگه،خدا میدونه،میدونم که شما هم میدونی امروز تودل مامانی چیا گذشته کوچک مرد من....

 

حتما امروز ،اطراف وجود نازنینت،صدای  خرد خرد شدن شنیدی،،

 

وقتی خدا انسان رو آفرید،و دلش رو خلق کرد،به فرشته ها گفت،من به اینجا قفل زدم،یه قفل محکم،که هیچ وقت ،هیچ کس نفهمه اونجا چی میگذره،تنها کسی که میتونه 

قفل اونجاروبشکنه،منم فقط من...

 

الهی که دلت هیچ وقت نشکنه،قهرمان کوچولوی من...

 

دلت همیشه سرپناهی باشه،برای دلهای شکسته...دلت همیشه  عاشق باشه و عاشق بمونه...

 

الهی هیچ وقت زخم نخوره دلت نفسم....بغض نکنه صدات...

 

گاهی وقتها دلتو یکی میشکنه که،دلشو جای دلت  حک کردی،دل خودتو فراموش کردی...این خیلی سخته مامانی

 

مواظب دل مهربونت باش که 8ماهه ،ضربان  شیرینشو میشنوی...همیشه یه جایی بزار  برای  عشق و مهربونی..

 

نزار  خدا  از یاد دلت بره..چون دلی که خدارو داشته باشه،هیچ وقت  دل نمیشکنه...

 

ببخش منو اگه امروز  صدای شکستن تکه های دلم،نذاشت  آروم   باشی....

الهی که هیچ وقت دلت نشکنه،مهربون کوچولوی من....


پسندها (1)

نظرات (0)