هدیه ای از جنس خدا

آخرین سونوگرافی پسرم و هدیه های جدید

1393/7/12 20:28
نویسنده : نیر
1,440 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام.....

سلامی مادرانه به فوتبالیست کوچولوی خودم...

مامانی،4شنبه همراه بابایی رفتیم سونوگرافی،کلی ذوق و شوق داشیم که میتونیم  دوباره قیافه ی نازتو ببینیم...ساعت 4 رفتیم داخل و خانم دکتراصغری  شروع کردن به سونوگرافی..قراربود از بابت اندامهای بدنت چک بشی...چندتا چکاپ جدید هم بود که کنترل  حرکات تنفسی و حرکتهای بازو و دست و پا بود...

خیلی مشتاق بودیم وزنتو هم بدونیم نفس مامانی...

بعداز10دقیقه سونو گرافی،خانم دکتر مانیتور رو برگردوند و چهره ی نازتو نشونم داد...خدایا چقدر خوشگل بودی و تپلووووو...وزنت هم 3کیلو شده بود...ماشالله بگین به گل پسرم ...ماشالله هزارماشالله و صدهزار مرتبه شکر از بابت سالم بودنت فوتبالیست تپلوووی من...همه چی روبه راه بود و همه ی اندامهاتو دیدیم و دلمون عش رفت...

اینم عکس شرح سونو گرافی آخرت عشق من

 

     

جمعه هم مامان جون (بابا)اینا کادوها و لحاف تشکتو آوردن..دستشون درد نکنه...مبارکت باشه گل پسرم

بزای من النگو گرفتن و برای شما پلاک حرف اول اسمتو عزیزکم..بازم دستشون درد نکنه

انشالله 4شنبه این هفته هم میریم دکتر برای هماهنگی تاریخ عمل....

خیلی منتظرم زودی بیایی بغلم فرشته ی تپلووووی من

 

پسندها (1)

نظرات (5)

بابای ملیسا
12 مهر 93 22:49
با سلام . ضمن تبریک عید سعید قربان و آرزوی تندرستی و صحت و سلامت برای شما و خانواده محترمتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر بابایی ، با موضوع تولد و عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر با تشریف فرمایی خود و ثبت یک یادگاری ، این جشن رو برای دخترم خاطره انگیزتر و زیباتر کنید. منتظر حضور شما هستیم.
مهري
13 مهر 93 18:30
مباركش باشه واسه منم دعا كن يادت نره. چرا پيغامهاتو نميخوني!!! خوبي؟
مامان سویل و آراز
17 مهر 93 18:30
سل دوست گلم پس همین روزاست که صدای گریه یه گل پسر تو این وبلاگ بپیچه انشالله به سلامتی گلم کادوهاتون هم مبارک دست مامان جون درد نکنه . . . این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند ! روز کودک مبارک . . .
مریم
19 مهر 93 14:10
سلام گلم حتما الان دیگه گل پسرتو بغل کردی دکترم برام آی وی اف نوشته همش دربه در تو اینترنت به دنبال کسب تجربه هستم نفهمیدم فرزند شما طبیعی اومده تو دلت یا آی وی اف تو رو خدا به وبلاگم بیا و به سوالم جو؟ب بده البته اگر آی وی اف کردی سوالم اینه موقع انتقال دو سه تا جنین میذارن تو شکم حالا بعد اگه فقط یکی بخای یا یکی که زنده نمونده رو چجوری درمیارن که به جنین سالم آسیب نرسه؟
دریا
19 مهر 93 17:36
سلام عزیزم به سلامتی مبارک باشههههههههههه انشالله گل پسرت رو به سلامتی بغل بگیری