هدیه ای از جنس خدا

اولین دل نوشته توی خونه ی همیشگی

1391/7/17 14:42
نویسنده : نیر
622 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ی آسمونی من..من  دوباره اومدم..الان که دارم این نوشته رو برات مینویسم اولین نوشته ی دلتنگی مامانی توی خونه ی جدیدمونه....خیلی جات خالی ..اونقدر دلم میخواست اینجا بودی  و شیطونی میکردی. به وسایلها دست میزدی خلاصه اعصاب درب وداغون منو داغونتر میکردی...منم تماشات میکردم و گاه گداری یه گوشزدی بهت میدادم..

اینو برات نوشتم تا هروقت پیشم اومدی بهت نشون بدم که هرلحظه وهرجا به یادت بودم...بابایی هم خوبه داره با اعصاب داغون مامانی میسازه..اونم به روش نمیاره ولی باور کن اونم اندازه ی من منتظردیدن  چشمای نازته..پس زود باش بیا دیگه مارو اینهمه منتظر نذار جیگر م..بازم میگم جات خیلی خیلی خیلی خالی....

دلم این روزا خیلی گرفته بیا وتنهایی هامو ازم بگیر...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)