هدیه ای از جنس خدا

آخرین شب سال91 و دلتنگی مامانی

1391/12/29 21:13
نویسنده : نیر
451 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممم مهمونای ناز توی دلم....آخرین شب سال اومد و من باز پرم از دلتنگی.....

فردا عیده...چهارمین عیدی که بدون شما هستیم اما نه بد شد!!!!!!!امسال شاید تو دلم باشین...

اومدم بگم من فردا از خدا هیچی نمیخوام فقط میخوام شما رو بهم عیدی بده..

راستی امشب چهارشنبه سوری فرشته های نازم...همه دارن بیرون آتیش بازی میکنن درسته دارن کار خطرناکی میکنن ولی رسمه دیگه.. شکلک های محدثه

بعضی وقتا یه کم از صدای ترقه ها میترسم ولی مواظب شماهستم....خیلی دلتنگتونم...کاش امسال دیگه مال من باشین و بیایین تو بغلم..............خیلی خیلی دوستتون دارم فرشته های آسمونی  و پاک من...شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم (مامان آندیا)
30 اسفند 91 1:58
دوقدم مانده به خندیدن برگ. یک نفس مانده به ذوق گل سرخ. چشم درچشم بهاری دیگر…. تحفه ای ندارم که کنم هدیه تان. یک سبدعاطفه دارم همه ارزانیتان… سال نو مبارک دوست عزیز
مامانی
30 اسفند 91 20:04
عزیزم غمت نباشه انشالله امسال کوچولوهاتو صحیح و سالم بغل می گیری و سال 92 برات زیباترین سال میشه .
نیر
30 اسفند 91 22:25
مامانی عزیز متاسفانه وبلاگتون باز نشد....ممنون از دعاهای قشنگتون.... هر سال شروع قصه ایست،قصه تون بی غصه باد....عیدتون مبارک...