هدیه ای از جنس خدا

بهار اومد فرشته های آسمونی من

1391/12/30 22:37
نویسنده : نیر
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممم فرشته های آسمونی من.....

بالاخره ساعت ٢:٣١ امروز سال ٩١ تموم شد وسال جدید با تموم قشنگی هاش پا تو خونمون گذاشت...بهار اومد فرشته های آسمونی من...

قشنگی امسال به این بود که شما تو دلم بودین...امسال فقط سر سفره ی هفت سین دستمو رو شکمم گذاشتم و از خدا خواستم فقط شما رو امسال بهمون  عیدی بده...کاش پیشمون مونده باشین و سر سفره ی هفت  سین سال بعدی شما رو تو بغلمون بگیریم..

براتون عکس هفت سین امسالمونو میذارم...کاش تو دلم مونده باشین.. عیدتون مبارک عروسکهای ناز...

خیلی دوستتون داریم  فرشته های قشنگمون.....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان فرشته
1 فروردین 92 4:43
خانومی گل انشااله امسال نی نی هاتونو بغل بگیرین و خوشبخت ترین مادر دنیا شین. چون شما واقعا لیقات مادر شدن رو دارین منم دعاتون میکنم .
مامی
1 فروردین 92 11:30
سلام میر جون ان شاالله خدا دوتا عیدی قشنگ بهت بده
سال تحویل خیلی برات دعا کردم انشاالله تو این سال وبلاگت پر از امید باشه که هر موقع میام اینجا خبرای خوب بشنوم

----------------------------------------------
ممنون مامی عزیزم که سرسفره ی هفت سین دعام کردی...انشالله خدا حاجت دل شمارو هم به زودی زود بده...متاسفانه وبلاگتون باز نمیشه...مجبورشدم اینجا بنویسم..

مامی
1 فروردین 92 11:32
سال نو مبارک عزیزم انشاالله خدا امسال بهترین عیدی را به شما و همسرتون بده
مامان آنیساوپریسا
1 فروردین 92 18:28
دوست عزیز عیدتون مبارکانشاالله امسال بهترین سال برایتان باشه
مامان پانى
1 فروردین 92 21:13
سلام خانمى عيدت مبارك از اينكه به وبلاگ ما اومديد ممنون ارزوميكنم تو سال جديد نئ ني هاتو سالم وسلامت تو بغل بگيرى خانمى الان چند ماهته? معنى پانيا هم يعنى محافظ و نگهدارنده بهترينها رو برات ارزو مندم