هدیه ای از جنس خدا

استرس آزمایش

1392/1/4 13:26
نویسنده : نیر
554 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته های آسمونی من...

فردا دیگه هرطورشده میریم آزمایش...خیلی می ترسم...دو سه روزه که کمرمو شکمم خیلی دردمیکنه...یا رفتین یا دارین تو دلم  بازی میکنین  ..کاش دومی باشه..اگه نشه دوباره شروع میکنم هرچند دیگه هیچ تاب و طاقتی  برام نمونده..هم بدنم ضعیف شده هم بعضی وقتا فکر میکنم که دیگه اصلا حوصله ی دوباره دکتر رفتن و بیمارستان رفتنو ندارم...ولی بخاطر شما هم که شده اگه زبونم لال فردا جواب آزمایشم منفی بشه دوباره شروع میکنم....به قول این شعرزیبا:

وقتی که عشق آخر تصمیمشو بگیره                      کاری نداره زوده،یا حتی خیلی دیره

ترسیده بودم از عشق،عاشقتر از همیشه                هرچی محال می شد با عشق داره میشه

                                          انگار داره میشه  

انشتلله که تو دلم مونده باشین اگه هم نه،با عشق به شما همه چی رو از اول شروع میکنم..

 

kalp-030.gif                  kalp-030.gif                        kalp-030.gif      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم (مامان آندیا)
4 فروردین 92 14:39
امیدوارم فردا با لب خندون یه پست جدید واسمون بزاری
زری مامان مهدیار
4 فروردین 92 19:57
بر سر سفره ی احساس اگر جایی بود، سخن ساده ی تبریک را جا بدهید.
سین هشتم، سخن ساده ی تبریک من است. جا سر سفره اگر نیست به دلها بدهید.
عیدت مبارک
ایشالا که فردا با بهترین خبرا بیای


سلام زری جان..ممنون که تنهامون نمیذارین..برای موندن نی نی هام دعا کنین...راستی چرا دیر به دیر پست میذاری؟؟؟؟
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
4 فروردین 92 23:44
سلام عزیزم ... من که خیلی امیدوارم ... انشالله که نی نی ها صحیح و سالم تو دلت باشن و بعد تو بغلت ... انشاللهفردا بیا و وبگی بارداری
مامان آریسا
5 فروردین 92 1:58
عزیزدلم ایشالله خوش خبر باشی.ممنون که وب دخترم سرزدی بوووس


مامان آریسا همه چی تموم شد...برام ازخدا صبر بخواین..
mami
5 فروردین 92 11:24
سلام انشاالله خدا خوشحالت میکنه من که خیلی دلواپسم هر روز یه سری به اینجا میزنم خیلی نگرانم دیگه خدا به داد خودت برسه که تو چه حالی هستی
امیدوار باش انشاالله خدا بهت دوتا وروچک شیطون میبخشه


ممنون مامی عزیز...خدا فرشته هامو بهم نبخشید...ولی بازم میگم شکرالله