هدیه ای از جنس خدا

توروخدا پیشم بمونین

1391/12/21 10:06
نویسنده : نیر
570 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممم فرشته های قشنگم...

تا امروز 5 شبانه روز که تو دل خسته ام جاخوش کردین....نمیدونین چه حس قشنگیه وقتی هر صبح که از خواب بیدار میشم مستقیم به شما سلام میدم..هرجایی که میرمباهام هستین و مواظبم کوچکترین آسیبی به شما نخوره....فکر کنم اینه مادرشدن....ولی یه چیزی عروسکهای نازم...وقتی یه کوچولو فکر میکنم که نکنه این دفعه هم مثل بار اول نیومده بار و بندیلتونو بسته باشین و از دلم پر کشیده باشین دیوونه میشم...

توروخدا...توروخدا دیگه تنهام نذارین...نمیدونین با چه اذیتی تونستم گیرتون بیارم....منت نمیزنم ولی میخوام بدونین که من آسون شما رو بدست نیاوردم که بذارم به همین راحتی از پیشم برین...

دلم می ترکه وقتی فکر نداشتنتونو میکنم....برام بمونین..بخدا مامان خوبی براتون میشم...باور کنین...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان شایان
21 اسفند 91 13:48
عزیزم ایشالا دوتا نی نی سالم و خوشگل گیرت می یاد. مواظب خودت باش
نیر
21 اسفند 91 14:20
ممنونم مامان شایان...برای موندن نی نی هام دعاکنین...
مامانیه آرتین
21 اسفند 91 16:39
عزیزم با تمام وجود برای سلامتی نی نیهات دعا میکنم.صبور باش و توکل کن به خدا


---------------------------------------------
ممنون که با دل صاف و مهربونتون دعامون میکنید....امیدوارم شما هم به همه ی آرزوهای قشنگتون برسین..
زری مامان مهدیار
22 اسفند 91 13:18
ما همچنان به یاد خودت و نی نی های نازنینت هستیم و از صمیم قلب دعا می کنیم خدا بهترین ها رو براتون بخواد
توکلت به خدا باشه و فقط و فقط به خودت انرژی مثبت بده کنار تختت قرآن بذار و هروز چهارقل رو واسه نی نی هات بخون
صبح ها هم سه تا آیت الکرسی بخون که خیلی سفارش شده
ما فقط منتظر روزی هستیم که عکس دو تا فرشته ی کوچولوی لپ گلی رو تو وبت ببینیم ایشالا


-------------------------------------------------
ممنون مامان زری و مهدیار که این همه مهربون هستین و با دعاهاتون دلمو شاد میکنید...امیدوارم شما هم به همه ی آرزوهای قشنگتون برسین...