هدیه ای از جنس خدا

تشکر از مامان جون

1391/12/21 15:57
نویسنده : نیر
252 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممم...نی نی های قشنگم...

الان من توی رختخوابم دراز کشیدم و مشغول استراحت هسنم...ولی بیچاره مامان جون...مامان جون هر روز میاد اینجا و کارهای منو انجام میده...خیلی خیلی برای شما زحمت میکشه و خیلی هم دعاتون میکنه...

خواستم از همینجا بهش خسته نباشید بگم و از دستای مهربونش ببوسم...حتما بعداز اینکه زمینی شدین باید برای مامان جون یه هدیه بخریم و بابت همه ی زحمتهایی که کشیده ازش تشکر کنیم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سویل واراز
21 اسفند 91 16:21
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که داری مامان میشی خیلی دعات میکنم انشاالله که تا چند ماه دیگه نینیهاتو به سلامتی بغل کنی خیلی مواظب باش خدا عمر مادرتو طولانی کنه دستش درد نکنه بازم از نینیهات بنویس بهت سر میزنم

------------------------------------------
مامان سویل و آراز خوشگل..ممنون که همیشه دعام میکنید..دعا کنین منم یه نی نی خوشگل مثل بچه های شما داشته باشم....

مامان دخترا
21 اسفند 91 16:36
سلام خانومی.خلوت تنهاییت که خیلی شلوغ پلوغه که خداروشکر! خیلی خوشحالم عزیزم.ایمان داشته باش که اگه وقتش باشه حتما میمونن. من توی اطرافیانم دو جفت از این نی نی ها هست.یه دختر و پسر و اون یکی دو تا پسر.الان کلاس اولی هستند.امیدوار باش مامان خانوم.
مامان ایلین
21 اسفند 91 20:58
سلام عزیز دلم انشالله با خبرای خوشی بیایی من و ایلین هم برات دعا میکنیم شمام توکل بر خدا کنید و فقط از خودش بخوایین خیلی خوب خستگی و انتظارتون رو درک میکنم
زری مامان مهدیار
22 اسفند 91 13:10
دست مامانی مهربون درد نکنه
ایشالا که با اومدن فرشته کوچولوهات هم خستگی خودت در می ره و هم مامانی نازنینت


------------------------------
ممنونم...خیلی ممنونم...