هدیه ای از جنس خدا

عاشقتونم....

1391/12/23 10:40
نویسنده : نیر
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممم نی نی های قشنگم...امروز ششمین روزی که تو دلم هستین...روزهای خیلی قشنگی ودر عین حال پر از استرس های قشنگ....بخاطرشما فقط دارم استراحت میکنم تا یه وقت از تو دلم تکون نخورین......   از وقتی تو دلم جا کردین دلم دو تا بال پرواز درآورده ...... 

نینی های من..الان دارین تو دلم چیکار میکنین؟؟؟؟میدونین صبح داشتم چه فکری میکردم؟؟فکرمیکردم اگه یکیتون دختر و یکیتون پسرشد چه لباسهایی که براتون نمیخرم...هر دوتاتون لباسهای ست میپوشین...مثلا رنگ پیرهن تو دختر قشنگم ست میشه با رنگ پاپیون یا کراوات داداشی...یا رنگ پیرهن دخترم با بلوز و شلوار داداش گلش یکی میشه اما با مدلهای مختلف..totalgifs.com kids gif gif sumg1.giftotalgifs.com kids gif gif sumb10.gif

عاشقتونم......تو رو خدا پیشم بمونین عروسکهای من................

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زری مامان مهدیار
24 اسفند 91 9:26
ایشالا ششمین سال کنار م بودنتون رو توی وبت بنویسی
نیر
24 اسفند 91 20:25
ممنون زری جان......نمیدونی نیومده چقدر عاشقشونم...