هدیه ای از جنس خدا

شب نازتون بخیر فرشته های نازم

1391/12/24 21:08
نویسنده : نیر
677 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممم فرشته های من....بازم اومدم..اومدم بگم خیلی خیلی هواتونو کردم...8 روز قبل اومدین تو دلم ساعت11:45 بود هیچ وقت یادم نمیره...اون لحظه خوشبخت ترین آدم روی زمین شدم...نمیدونم الان پیشم هستین یانه؟؟؟؟به روز آزمایش کم مونده...خیلی میترسم که بازم بال درآورده باشین و رفته باشین...اینبار هم مثل بار قبل نشه.اون دفعه هم تا آخرین لحظه باهاتون خداحافظی نکرده بودم این بار هم منتظرم...یه منتظر عاشق و دیوونه...الان کجایین...اگه تو دلم هستین بگیرین آروم بخوابین دیگه شب شده لالا کنین...بازم صبح براتون قرآن میخونم و باهاتون کلی حرف میزنم....شب نازتون بخیرفرشته های نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زينب مامان فرشته اسموني اميرعباس
24 اسفند 91 22:55
سلام عزيزم انشالله كه ني ني هاي نازت صحيح و سالم تو دلت باشن. انشالله هميشه شاد باشين
نیر
25 اسفند 91 13:26
سلام...زینب جون..ممنون که به خلوت ما سرزدین...از روی ماه امیرعباس مسبوسم...
زری مامان مهدیار
26 اسفند 91 10:01
عزیزم امیدوارم که همه ی لحظات زندگیت از این پس پر از صدای خنده و شادی باشه اگه خدا قسمت کنه امشب عازم مشهدم اگه قابل باشم کلییییییییییییییی دعات می کنم خودت و فرشته های نازتو دوست دارم
مامی
26 اسفند 91 11:37
سلام مامان دوقلو ها تبریک میگم ان شاالله فرشته های نازت به سلامتی به دنیا بیان و خدا بهت ببخشه خیلی سخته ولی لذت بخشه
نیر
26 اسفند 91 20:33
زری جونم...خوشا به سعادتت..ممنون که به یادم هستی...امیدوارم خودت هم هرچی از خدا میخوای بهت بده عزیزم.....