هدیه ای از جنس خدا

مسافرهای بهشتی م رفتن....

1392/1/6 12:24
نویسنده : نیر
388 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه به کدوم فرشته سلام بدم...امروز صبح که پاشدم دستمو بردم رو شکمم تا باهاتون حرف بزنم اما دلم یهو ریخت ،میخواستم با کی حرف بزنم...دیگه فرشته ای تو دلم نداشتم که نازشو بکشم....

 باورم نمیشه .....مسافرهای بهشتی م پرکشیدن و رفتن.....

چراپیشم نموندین؟؟؟؟من که بزرگترین آرزوم این بود پرستاریتونو بکنم...ازدیروزعصرتاحالا داغونم..اشک چشام نمیذاره بنویسم....آخه کجا رفتین؟؟؟چرا رفتین؟؟؟؟جواب سوالامو از کی بگیرم؟؟؟؟؟

 یعنی دیگه نباید استراحت کنم،دیگه نباید مواظب شکمم باشم،دیگه میتونم سرفه کنم،عطسه کنم...اونقدر مواظبتون بودم که حتی بلند هم حرف نمیزدم،حتی نمی خندیدم...من که خوب پرستاریتونو کردم...

کجا رفتین؟؟؟؟چرا خدای مهربون بازم ٢تا بال قشنگ براتون فرستاد تا برین پیشش...

 

من خیلی خسته و داغونم....ولی بازم با اشکهام تسبیحو گرفتم تو دستم و گفتم شکرالله...

فقط میخوام بدونین خیلی دوستتون داشتم...به سلامت مسافرهای بهشتی من..پیش خدا آروم بگیرین...من یه مادر عاشقم،بازم از از نو شروع میکنم تا بهتون برسم..

خداحاقظ فرشته های آسمونی من...مواظب همدیگه باشین...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زينب مامان فرشته اسموني اميرعباس
6 فروردین 92 13:48
سلام عزيزم نميكم ناراحتي نكن ناراحتي داره اما حتما خواست خدا بوده من اطمينان دارم خدا بهترين فرشته هاشو برات كناز كذاشته صبرداشته باش
مامان سویل واراز
6 فروردین 92 14:12
سلام عزیزم سر صبحی خیلی دلم گرفت ناراحت شدم ولی باز هم مصلحت خدا هر چی هست خودش داده خودشم مصلحت دونسته گرفته تو رو خدا غصه نخور درست میشه بالاخره تو هم مادر میشی کی مهربونتر از تو که لیاقت نینی رو داشته باشه از دعا کردن خسته نشو
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
6 فروردین 92 20:05
سلام عزیزم مرسی که به وبلاگ دخترم سر زدی واقعا خیلی ناراحت شدم آخه چرا این همه بچه از دست دادی؟؟؟؟!! پیش دکتر اینا رفتی؟مطمانا درمانی براش هست دعا میکنم خدا بهت یه نینی سالم و خوشگل بده شک نکن فقط طلب کن و ناامید نشو چون واقعا لایق مادر بودنی من شما رو به لیست دوستانم اضافه کردم
مامان آریسا
6 فروردین 92 20:57
الهی بمیرم نیر خیلی ناراحت شدم ایشالله به حق این روزها خدا بهت عطا کنه هرچی صلاح خودشه حتما بهتر برات در نظر داره شک نکن بهترینی ولییاقتت بهتر از اینهاست


ممنون که بهم سرزدین...ناراحت نشین...فقط برام دعا کنین...از روی آریسا میبوسم...
زينب مامان فرشته اسموني اميرعباس
6 فروردین 92 23:01
سلام نيرجونم خدارو شكر كه ارومي هركه در اين دركه مقرب تر است جام بلا بيشترش ميدهند خدا دوست داره كه مي خواد بهش نزديكتر بشي دوست خوبم كفتي اميرعباس و ببوسم اما من اميرعباسم الان پيش صاحب اسمشه تقديم حضرت زهرا كردمش عزيزم منم امتحان سختي پس دادم
یه نی نی توو خواب و رویا
6 فروردین 92 23:31
مرسی نیر جون از اینکه به من سر زدی انشالله این سال جدید خداوند به هر دوی ما یه نینی هدیه کنه منم با کمال میل لینکت کردم


انشالله هرچه زودتر مامان بشی عزیزم...
مریم (مامان آندیا)
7 فروردین 92 0:22
خیلی حالم گرفته شد ،نمیدونم چی بگم خانومی....ولی صبوری بهترین راهه....حتما صلاح خدا در این بوده...شاید هنوز زمانش نرسیده...واست دعا میکنم هر جه زودتر به مراد دلت برسی...آمین


ممنون مریم جون...برام بازم دعا کنین...از روی آندیا ببوس..
لطیفه و طنز
14 فروردین 92 18:30
هروز با جدیدترین و خنده دار ترین جوک ها پذیرای حضور گرم شما هستیم ...
mami
16 فروردین 92 10:25
سلام نیر جون وای چقدر ناراحت شدم انشاالله که خیرته غصه نخور و دوباره ازش بخواه


ممنونم عزیزم که بهم سرزدی و بهم روحیه دادی...متاسفانه وبلاگت باز نشد عزیزم منم اینجا برات جواب نوشتم