هدیه ای از جنس خدا

دلتنگی های مادرانه

1392/1/8 0:09
نویسنده : نیر
328 بازدید
اشتراک گذاری

بازم میگم سلام...سلام به روی ماهتون مسافرهای بهشتی من....

الان ٢روزه که تنهام گذاشتین ورفتین...خدا شمارو ازم گرفت ولی بازم مثل دفعه های قبلی یه صبر بزرگ بهم هدیه داد..........خوشحالم ...می پرسین چرا؟؟؟؟؟؟خوشحالم واسه اینکه خدا داره صبرمو به امتحان میکشه..امیدوارم بتونم بیشتراز این صبرکنم و شاکر باشم تا خدای مهربون پاداش صبرمو بده...

اما.............................

خیلی دلتنگم....دیگه تو دلم نیستین...بهتون عادت کرده بودم...عاشقتون شده بودم...صبرمیکنم ولی دلتنگی هیچ وقت تنهام نمیذاره...تا حالا ٧تا فرشته اومدن تو دلم ولی باز نیومده رفتن....نمیدونین واسه ٢هفته هم که شده {{{{{{مادر}}}}}شدن چه حس قشنگیه.....چقدر قشنگه نگران باشی،مواظب باشی،حواست به همه جا و همه چیز باشه تا مبادا فرشته هات ناراحت نشن.....تا حالا چندین بار این حسو از خدا هدیه گرفتم ولی خیلی زود هم از دستش دادم.......

خیلی خیلی دلتنگم....میدونم از اون بالاها دارین منو میبینین و میگین ناراحت نباش مامانی ولی من خیلی دلتنگ شمام...

خوی حرف زیاده،ولی میدونم خوابتون میاد...آروم بخوابین فرشته های قشنگم...شب آسمونیتون بخیر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان فرشته
8 فروردین 92 4:38
خیلی ناراحت شدم نمیدونم چی بگم. نیر جان فقط صبرتو از دست نده و به خدا پناه ببر انشالله به خواستت میرسی. همیشه دعات میکنم. در ضمن با اجازتون شما رو به لیست دوستام اضافه کردم.
مامان آنیساوپریسا
8 فروردین 92 9:22
سلام عزیزم.خیلی دلم گرفته شد حتما مصلحت خداونداین بود به خدا توکل کن انشاالله امسال به هر چه آرزو داری برسی برات دعا میکنیم


سلام و ممنون که برام دعا میکنین..حتما از دخترای نازتون بخواین تابرام دعا کنن....
یه نی نی توو خواب و رویا
9 فروردین 92 15:39
خداوند اونایی رو که بیشتر دوس داره مورد آزمایش خودش قرار میده انشالله بتونیم سر بلند از این آزمایش الهی بیرون بیایم


سلام...منم امیدوارم هممون شاکرخداباشیم و امتحانهامونو به بهترین نحوپس بدیم...
نرگس
9 فروردین 92 19:38
گلم نمی خوام یه مشت حرف تکراری بزنم
هیشکی تو دل تو نیست و تو را کامل درک نمیکنه
قربون احساس زیبات بشم
بسپار دست خدا


سلام...همه چیز رو به خدا سپردم عزیزم...دعام کنین..
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
9 فروردین 92 21:35
عزیزم واقعا خیلی خیلی ناراحت شدم ایشالا که خدا بلاخره یکی از فرشته هاشو بهتون بده براتون واقعا از ته دل دعا میکنم
خوبه که انقد ر با ایمان هستین و پشتکار دارین


من عاشق خداهستم....برام دعاکنین
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
11 فروردین 92 14:14
سلام خوبی ؟
کی باید دوباره درمان و شروع کنی


********
مامان جون نی نی
13 فروردین 92 18:55
سلام نیر جان خیلی ناراحت شدم عزیزم انشاالله که هرچه زودتر به خواسته ات برسی
عزیزم خیلی خوشحالم که توکلت سرجاشه و همچنان شکر گذاری انشاالله خدا حاجت تو بده عزیزم


ممنون عزیزم...هممون باید شاکردا باشیم تا خدا بهترینهاشو بهمون بده...