هدیه ای از جنس خدا

یه حس خدایی

1392/1/26 20:48
نویسنده : نیر
471 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته های آسمونی من..

اومدم از درد دلم بگم..از یه حس خدایی!!!!که تا امروز پیش خودم وخدا ،مخفی بود...تا اینکه دیروز به بابایی اعتراف کردم...!!!!

الان هم اومدم به شماها بگم ،تا شایدکمی راحت بشم..

روزها قبل از اینکه مهمون دلم بشین یه حس باورنکردنی درگیرم کرده بود...می پرسین چی؟؟؟؟ اون حس....(حس مادرشدن)...بود!!!! آره شاید بخندین ،اما من صد درصد باورداشتم که مادر میشم....تا اینکه اون روز رسید و شماها اومدین تو دلم و من واقعا مامان شدم.. آخ که چه روزی بود..

اما این داستان قشنگ خیلی زود تموم شد وشما نیومده از پیشم رفتین

شماها خیلی وقته تنهام گذاشتین..اما این حس قشنگ حتی یه لحظه هم تنهام نمیذاره...از خدابپرسین،این چه حسی که تموم دلم ازش پرشده؟این چی که تموم روزها و شبها درگیرشم؟؟چرا فکرمیکنم هنوز تودلمین؟دارم دیوونه  میشم کمکم کنین...آخه مگه نرفتین؟؟؟؟این چه یادگاری از خودتون تو دلم گذاشتین؟؟؟همین الانم که دارم مینویسم انگار تو دلم هستین..تورو خدا کمکم کنین......................زبانکده محصل

خیلی دوستتون دارم مسافرهای بهشتی من..محصلمحصلمحصل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان فرشته
27 فروردین 92 3:28
سلام خانومی نبینم ناراحتیتو، انشالله به زودی مامان میشی و اون وقت خوش به حال نی نی هاتون میشه که مامانی به این خوبی و مهربونی و خانومی دارن


ممنون از تعریفهات عزیزم..
مامان سويل و اراز
27 فروردین 92 18:37
سلام نير جون خوبي قربون دلت من چند تا دوست وبلاگي مثل تودارم كه مشكل تو رو دارن و همشون ناراحتن من هميشه به فكرتونم و تو لحظه هاي شادي با بچه هام بلافاصمه شما يادم ميافتين حتي وقتيكه از دستشون خسته و عصباني ميشم و از دلم از خدا تمناي ني ني واسه شما دارم بالاخره همه دعاهاي دوستدارانتون يه روزي اجابت ميشه توكل به خدا مگه نه ؟


ممنون بخاظر دعاهاتون
لیلا مامان پرنیا
28 فروردین 92 12:58
سلام وب صادقانه وقشنگی دارید امیدوارم خدا هر چه زودتر حاجت دل مهربونتون رو بده خوشحال میشم درخواست دوستیمو قبول کنید تا بیشتر به هم سر بزنیم


حتما قبول میکنم..
یه نی نی توو خواب و رویا
28 فروردین 92 21:19
الان فرشته ها میگن مامان نیر انقدر غصه نخور که این ماه ما میایم توو دلت


ممنون عزیزدلم که به فکرمی...
یه نی نی توو خواب و رویا
30 فروردین 92 18:14
ماماطهورا
31 فروردین 92 14:39
سلام عزيزم وقتي وبت وخوندم يه حس غريبي داشتم انشالله كه ني نياي خوشگلت ميان پيشت وخودت بزرگشون ميكني عزيزمممممم منم مثل خودت منتظرم من براي تو دعا ميكنم وتوهم برامن دعا كن مطمئنم كه مامان ميشي امسال
خوشحال ميشم به وب منم سربزني نظر بدي و باهم دوست بشيم


حتما بهت سرمیزنم عزیزم..
مامان سويل و اراز
1 اردیبهشت 92 0:46
سلام من محتاج ياري سبزتان هستم يه لحظه بيا


ببخشید نتونستم سربزنم.......
مامان سويل و اراز
1 اردیبهشت 92 11:47
سلام دوست عزيزم وبلاگ اموزشكده هنرهاي دستي به ادرس زير منتقل شد http://shohrerafat1364.mihanblog.com/ لطفا مهمون وبلاگ جديدم باشيد و منو با نظرهاتون از حضورتون باخبر كنيد ممنون البته وب قبليم هم فعلا فعاله


*******************************
یه نی نی توو خواب و رویا
2 اردیبهشت 92 13:51
ایشالله که ایندفعه فرشته ها میان و دیگه هم تنهات نمیذارن


ممنون عزیزم....تولدت هم مبارک باشه
مامان شین
4 اردیبهشت 92 14:36
سلام خانومم...امروز وبلاگت رو خوندم گیه کردم...وااااااااای که چه دلی داری تو...
الهی که خیلی زود دامنت سبز بشه...نازنینم استرس مانع بارداری هست...راحت با ش و به خود خدا بسپار منم این روزا رو تجربه کردم اما وقتی خیلی دلم شکست محم زخم دلمو برام فرستاد...می خوام همراهت بشم تا تنها نمونی و بیایی و در دل کنی...خواستی بیا خونه ما...منتظرم

حتما بهت سرمیزنم عزیزم..

زينب مامان فرشته اسموني اميرعباس
7 اردیبهشت 92 2:04
سلام نير جان خوبي چراخبري نيست ازت انشالله از كي دوباره شروع ميكني
اب نبات مامانی و بابای
7 اردیبهشت 92 18:43
سلام عزیزم چه قدر زیبا نوشتی گریه ام گرفته به حق حضرت زهرا مامان یه نی نی ناز و دوست داشتنی بشی امیییییییییییییییییییییین با افتخار لینک شدید اگه لایق دونستید لینکم کنید با نام اب نبات مامانی و بابای


ممنونم عزیزم..
مامان شین
10 اردیبهشت 92 10:15
ممنون که ومدی حتما لینکت می کنم و همراهت خواهم بود...ایشالله که تو این روزای عزیز خود مادر با دعای خیرش دامن شما رو سبز کنه..... پیشاپیش روز زن و روز مادر و بهت تبریک می گم ...می دونم بهترین مادر دنیا خواهی بود
مهسا مامان ♥آرنیکا♥
10 اردیبهشت 92 14:42
خدا رو چه دیدی عزیزم شاید حست درست باشه یه بار دیگه اومده باشن پیش مامان مهربونشون
مامان سويل و اراز
10 اردیبهشت 92 16:06
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ________$$$$$$ _________________$$$$$$$$ ________________$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$$$$___ ____________________$$$_$$$$$$_$$ __$$$___$$$ _________$$$_$$$$$_$$ _$$$$$_$$$$$_______$$$$$$_$$$$$ _$$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$ ___$$$$$$$_______$$$$$$$$$$$ _____$$$$________$$$$$$$$$$$$ _______$__________$$$$$$$$$_$$$ ________$__________$$$$$$$$__$$$ _________$_________$$$$$$$____ $$ __________$_______$$$$$$$$_____$$ ___________$_____$$_$$$$$$_____$$ ____________$___$$__$$$$$$$___ $$ _____________$_$$___$$$$$$$$__$$ ______________$_____$$$$$$$$___ _______________$____$$$$$$$ ____________________$$$$$$ ____________________$$$$$ ____________________$$$$ ____________________$$$$ ____________________$$$$ ____________________$$$$ ____________________$$$$$ ____________________$$$$$$ ____________________$$$$$$$ ____________________$$$$$$$$ ____________________$$$$_$$$$ ____________________$$$$__$$$$ ____________________$$$$__ $$$$ ____________________$$$$___$$$$ __________________ $$$$$___$$$$$ _________________ $$$$$$___$$$$$$ ___________________$$$_____$$$_$ _________________$$$_$__$$$$__$ هر کس پیشانی مادر خویش را ببوسد، از آتش جهنم دور می ماند . . . عزيزم روزت مبارك
ماماطهورا
11 اردیبهشت 92 12:23
چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی تو زهرایی , تو زهرایی . . . روز زن رو به همه ي دوستاي عزيزم تبريك ميگم