هدیه ای از جنس خدا

تنها ماندم با عطش مادری

1392/2/13 12:08
نویسنده : نیر
707 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...سلامی از جنس لطافت مادرانه

دیرکردم ولی فرشته های آسمونی من ،به حرفهام خوب گوش کنین...

صدای آسمونیتون رو تو روز مادر بارها وبارها شنیدم...اما خجل و آشفته ...از اینکه مادر خوبی نبودم...خواستم آخرین مادری باشم که حرف دلشو میزنه...

دلم تنگ است....

تنگ عاشقی برای شما...

تنگ دلواپسی....

تنگ دیوانگی...

و تنگ "مادری"

خیلیها دقیقه به دقیقه را زمان زیبایی برای دلتنگی میدانند،اما من...

من در "تنگنای دقیقه و ثانیه"دلتنگنتان میشوم...زمانی که برای خیلی ها حتی وجود هم ندارد!!!

مادر بودم اگه خدا میخواست...مادربودم اگه الان تو دلم بودین...چه زود این حس را ازمن به یادگار گرفتید...با دستهای کوچکتان به کجا کشاندید این حس مادرانه را.......................

شما رفتید و من در هوای آمدنتان چشم به آسمانی دوخته ام که از همانجا مسافرم شده بودید...

مادرانه مینویسم...

تنها مانده ام...

با عطش مادری...

با یک  دلتنگی پراز عطر شما...

دفترخاطرات قلبم را هرصبح ورق میزنم..همه جا خط خورده ،از عشقتان...از حسرت بودنتان....از دلتنگی های مادرانه ام...به شما عادت کرده بودم..مثل نفس کشیدن..مثل خواب و بیداری...

بگذریم................فقط اینو بگم ،خیلی دوست داشتم الان مادرتون بودم فرشته های خوش عطر وبوی خدایی من....

You Are My LoveValentine kiss

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

sevda
13 اردیبهشت 92 12:19
سلام دلتنگم امیدوارم خیلی زود اغوشت با یه فرشته زیبا پر بشه منم درحسرتشم اما باور دارم که روزی اگه خدابخواد این حسرت وانتظار تمام میشه



سودای نازنینم متاسفانه وبلاگت باز نمیشه...انشالله هرچه زودتر مامان بشی...

مامان منتظر
13 اردیبهشت 92 18:30
سلام نیر جون آدرس وبلاگم به fm134.niniweblog.com تغییر پیدا کرده خواستم اطلاع بدم که توو پیوندها آدرس رو درست کنی میبوسمت
زری مامان مهدیار
13 اردیبهشت 92 18:39
مطمئن باش دوست نازنینم خدا این حس زیبا رو به بهترین شکل بهت هدیه می ده برات بهترین ها رو از خدا آرزو می کنم
darya
13 اردیبهشت 92 18:51
سلام عزیزم
ان شالله نی نی زود میاد پیشت
منم مثله شما منتظرم
خوشحال میشم به منم سر بزنید


حتما بهت سرمیزنم عزیزم..
مامان پانی
14 اردیبهشت 92 1:24
سلام مامانی روزت مبارک من همیشه واست دعا میکنم


ممنون مامان پانی خوشگله...
اب نبات
14 اردیبهشت 92 11:49
سلام عزیزتزینم ان شالله مامان یه نی نی ناز بشی خیلی زیبا نوشتی گلکم..
لیلا مامان پرنیا
14 اردیبهشت 92 12:21
عزیزم ممنون که بهمون سرزدی ازته دل آرزو میکنم هر چه زودتر به آرزوت برسی وبدون همیشه به یادتم


ممنون از دعاهاتون...
مامان فرشته
16 اردیبهشت 92 2:13
سلام خوبی خانوم. چند وقته نبودی انشالله که سلامتی. عزیزم همیشه مامانهایی که منتظر نی نی هستند رو دعا میکنم چون خودمم هم طول کشید تا نی نی بیاد پیشم برا همین همه مامانهای مهربون منتظر رو دوست دارم و براشون دعا میکنم.


ممنون عزیزم....