هدیه ای از جنس خدا

من دوباره راهی شدم....

1392/6/6 13:47
نویسنده : نیر
625 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته های آسمونی من...میدونم خودتون از همه چی باخبرین ولی باز مینویسم...عاشقانه و مادرانه مینویسم....۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

....................من دوباره راهی شدم........................................

دوباره با کوله باری از عشق و  امید و صبر راهی این جاده ی تاریک شدم....میدونین چرا میگم تاریک ؟؟؟؟؟؟چون نمیدونم آخر این سفر سخت و پر ماجرا به هم می رسیم یانه.......

آره عروسکهای من...من بازم با دلی پراز امید این مسیر سختو شروع کردم و امیدوارم حتما حتما شما رو ببینم...من بازم مادر میشم ولی

خیلی میترسم نکنه دوباره نیومده برین...بعد از وفات خانم دکتر مهربونتون یه خانم دکتر دیگه اومده واسطه بشه تا بلکه شما بیایین تو دلم...امیدوارم این دفعه دیگه من و بابایی رو تنها نذارین...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فرزانه مامان علی اکبر
9 شهریور 92 14:17
انشاالله که ایندفعه جواب میگیری و خداوند یه فرشته مهربون بهت هدیه میده؛انشاالله دفعه بعد با خبر مامان شدن بیای عزیزم


------------------------------------------------
ممنونم فرزانه جان...برام دعا کن...
اب نبات
10 شهریور 92 1:54
سلام مهربانم چطوری خوبی؟؟به خدا توکل کن و ان شااله همه چی همون طور که دوست داری بشه و ان شالله مامان یه فسقلی ناز بشی گلکم


سلام....بد نیستم...برام دعا کنین
samaneh
12 شهریور 92 12:24
ایشاا... با خبر خوشی میای عزیزم........


ممنون ...برام دعا کن عزیزم
زری مامان مهدیار
16 شهریور 92 23:51
دوست نازنینم منتظریم تا ایشالا با خبرای خوب بیای
ایشالا که خیره
نگران نباش مامانی قوی و پرانرژی


ممنون که بهم سرزدین...برام دعا کنین
فرشته مامان محمدرضا
19 شهریور 92 3:51
سلام نیر جون خوبی انشالله که به خواستت می رسی و خدا یه نی نی ناز بهت میده.
ماماطهورا
19 شهریور 92 13:51
عزيزم انشالله كه اين بار فرشته كوچولوها ميان تو دل مهربونت 9ماه جاخوش ميكنن
مریم (مامان آندیا)
21 شهریور 92 12:29
هیچوقت امیدت و از دست نده عزیزم....واسه رسیدن به آرزوت هر چی تلاش کنی بازم کمه...به امید خبرای خوب خوب
مامان سويل و اراز
24 شهریور 92 2:05
سلام گلم خوبي ؟ عزيزم ايشالا كه ايندفه موفق ميشي مطمئن باش خدا بزرگه خيلي خيلي خيلي مواظب خودت باش زود زد از خودت بنويس بهت سر ميزنم
اب نبات
26 شهریور 92 2:29
ای پسر فاطمه، نور هدی سبزترین باغ بهار خدا با تو دل از غصه رها می شود پاکتر از آینه ها می شود ای گل گلزار خدا، یا رضا آینه ی قبله نما یا رضا..ولادت امام ضا بر شما مبارک