هدیه ای از جنس خدا

دعا میکنم...

1392/6/27 0:57
نویسنده : نیر
1,505 بازدید
اشتراک گذاری

دعا میکنم عاشقتر از همیشه...با اشکهایی از جنس خدا...حضورتان را میطلبم با دعایی خسته تر ..با بغضی عمیقتر...باشد این دعا دعای آخرم باشد....بی پروا ...پرواز کرده ام باز...نه خوفی از بال گشودن دارم و نه هراسی از افتادن،من خود "خدا" را دارم...میدانم دعاهایم را میشنود...لبریز از خواهش دعا میکنم تا شاید دل خدا به حالم بسوزد...تا شاید دل آسمانی شماهم هوای مادرتان را بکند...در هوایتان میسوزم و باز دعا میکنم...باشد دعای آخرم باشد....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پارمیس
27 شهریور 92 2:38
سلام وبلاگ قشنگی دارید به وب سایت ما هم سر بزنید وب سایت ما مخصوص خانم هاست و بخش مشاوره پزشکی رایگان برای اطفال دارد http://iranbanou.com/QandR.aspx?id=4
موفق باشید


حتماسر میزنم....
نارین
27 شهریور 92 9:13
سلام نیر جان من هم مثل تو منتظرم ولی من یه بار مادر شدم برای همین عطشم بیشتره چون لذت اون رو چشیدم من مطمئن هستم خدا بنده اش رو ناامید نمی کنه هممون مادر میشیم انشاالله


یعنی الان شما یه نی نی دارین؟؟؟؟؟