هدیه ای از جنس خدا

مامانی برای اولین قدم رسیدن به شما رفت یه جای دور...

1392/7/3 9:58
نویسنده : نیر
479 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته های قشنگم...مامانی دیروز رفته بود یه جای نسبتا دور....من برای رسیدن به شما بالاخره راهی تهران شدم...اسم خانم دکتر جدیدتون خانم دکتر عارفی هست...خیلی نازه و خیلی هم مهربونه....من و بابایی برای اولین قدمهای  رسیدن به شما  رفت و آمد به تهرانو به جون خریدیم......میبینید فرشته های نازم چقدر دربه در داریم دنبالتون میگردیم.....کاش خدا اجازه ی زمینی شدنتونو اینبار دیگه بده...رفت و آمد خیلی سخته ولی به داشتن شما می ارزه...خیلی دوستتون داریم...برای من و بابایی دعا کنین فرشته های خوش عطروبوی من....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی
3 مهر 92 13:56
عزیزم. انشالله با خبرای خوب بیای و اینجا بنویسی. وبلاگت رو به طور اتفاقی وقتی داشتم در مورد ای و ی اف و تغذیه و این چیزا در گوگل سرچ می کردم دیدم.
زری مامان مهدیار
4 مهر 92 13:16
نیر مهربونم ایشالا که خیره مگه کجا زندگی می کنی؟؟؟؟؟؟ پیش سهیلا عارفی رفتی؟؟ ایشالا که نتیجه ی خیلی خوب بگیری دکتر بسیار حاذقیه یکی از دوستای نزدیکم مدت مدیدی دستیارش بود کارش حرف نداره ایشالا که خدا مزد صبرت رو بده عزیزم منتظر خبرای خوبت هستیم
لیلا مامان پرنیا
4 مهر 92 19:42
سلام به نیر مهربونم
انشاا.. که خیره دوست خوبم توکلب به خدا منتظر خبرهای خوبی از طرفهستیم


ممنونم عزیزم...