هدیه ای از جنس خدا

یه روز قشنگ...

1392/7/14 23:18
نویسنده : نیر
503 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته های نازم.....خواب که نبودین

امروز یه روز قشنگه...سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه...

حتما تو آسمونا جشنی به پاست..خوش به حالتون که اونجایین...منم همینجا به بابایی میگم عاشقتم همسرمهربون و فداکارم...

درضمن امشب تیم ملی والیبال ایران قهرمان شد و قراره بره به مسابقات جهانی...هورااااااا.کلی ذوق کردم وقتی قهرمان شدن تیممونو دیدم...

انشالله روزی بشه که واسه موفقیتهای شما ذوق کنم عزیزای من...

خیلی خیلی دوستتون دارم فرشته های آسمونی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هستی
17 مهر 92 10:55
سلام عزیزم.امیدوارم خدا هرچه زودتر 1 نی نی ناز وتپل مپل بهتون بده وخونتونو غرق صدای خنده بچه تون کنه


ممنون عزیزم.....
مامان سویل و اراز
25 مهر 92 15:47
سلام نیر گلم خوبی؟ حیف شد من این مسابقاتو ندیدم همه به اطر پیروزیمون ذوق زده شدند ولی من که نمیدونم جریان چیه و چجوری برنده شدند میبوسمت