هدیه ای از جنس خدا

شنیدن یه خبر ناراحت کننده و رفتن به کلوب علی کوچولو

1392/8/5 22:35
نویسنده : نیر
571 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته های مهربونم...همین الان که دارم براتون مینویسم اشک از چشمهام جاری شده...رفته بودم تو کلوب علی کوچولو...علی کوچولو الان فقط 2سالشه،ازوقتی دنیااومده چندین بارخونریزی مغزی داشته،چندبارهم عمل شده،علی کوچولوی ماه نه میتونه ببینه ونه میتونه راه بره...توروخدا با اون دل پاکتون همین الان برین پیش خدا وازطرف من بیفتین به پاش وبگین مامان ما خیلی ناراحته وازش بخواین علی کوچولوروشفابده...ازتون خواهش میکنم...

 

یه خبربد دیگه اینکه امروز دکترها خاله سولماز وعمو رو جواب کردن...اونا خیلی راه دارن تا بتونن به نینی برسن...اگه پیش خدا رفتین برای خاله سولماز که از همه به مامانیتون نزدیکتره هم دعا کنین...من  و بابایی هم پسفردا تهران هستیم تا ببینیم خانم دکتر چی میگن؟؟؟؟؟خواسته هام زیاد شد ولی برای مامانی هم دعا کنین مهربونای من.....mahsae-ali02300000

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

fati
5 آبان 92 22:43
واست دعا می کنم زود زود اطرافت پر از کوچولو بشه.


ممنونم دوست مهربونم....
samaneh
6 آبان 92 12:20
برا علی کوچولو خیلی ناراحت شدم ایشاا... خدای مهربون زود زود شفا میده...
ایشاا... با خبرهای خوب خوب برمیگردین.


ممنونم که به خلوتمون سرزدین......
اب نبات
19 آبان 92 11:12
سلام عزیزم ان شالله خدا به علی کوچولو سلامتی بده الهــــــــــــــــــــی امـــــــــــین ان شالله زود زود شما عزیز دل مامان یه نی نی ناز بشی به حق امام حســـــــــــــــــین عزیزم برو خصوصی