هدیه ای از جنس خدا

مامانی داره برای اومدنتون لحظه شماری میکنه فرشته های آسمونی

1392/9/8 20:42
نویسنده : نیر
471 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته های نازم.....

 

از اینکه دیر میام خیلی خیلی متاسفم ...آخه تهران هستم...مامانی داره برای اومدنتون هر روز و هرروز  لحظه شماری میکنه......وای چه حالی دارم عروسکهای من....باورم نمیشه یعنی من دارم بازم مامان میشم؟؟؟؟؟؟

یعنی دارین میایین پیشم؟؟؟یعنی خدا اجازه ی زمینی شدنتونو داده...فدای اون خدایی بشم که همدم دل خسته ی منه....

7ماهه که منتظر این روزها هستم...خیلی سختی کشیدم،همه جای بدنم کبوده از بس آمپول زدم...همه جام درد میکنه ولی همه ی این دردها ارزش کشیدن داره ...آخه آخرش شما رو دارم..

فرشته های من...اومدم بگم مامانی این هفته میره عمل،براش دعا کنین..دعا کنین همه چی به خوبی و خوشی  پیش بره ..آخه دیگه طاقت دوریتونو ندارم.بیشتر از این منتظرم نذارین فرشته های خوش عطر و بوی بهشتی من...

راستی الان که دارم براتون مینویسم خونه ی خاله ی مهربونم فریبا هستم...خیلی خوش میگذره و هرشب موقع خواب برای اومدنتون دعا میکنم...من و بابایی چندروزیه که جدا از هم هستیم،آخه بابابیی باید تو تبریز به کارهاش برسه و من اینجا برای اومدنتون تلاش کنم....

دلم خیلی تنگه..هم برای شما و هم برای بابایی...ولی چه میشه کرد ...من همه چیزو به جون خریدم. تا ببینمتون...

پس لطفا بیشتر از این منتطرم نذارین فرشته های گلم....

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

کاکل زری یا ناز پریییی
8 آذر 92 21:27
عزیز دلمممممممم خیلی خوشحالم که تو چنین شرایطی خواننده وبلاگت شدم الهی سالم فرشته هاتو تو اغوش بگیری و سالیان سال خوش و خرم باهم زنگی کنیننننن ممنون که بهم سرزدی عزیزم..حتما برام دعا کن دوست مهربونم
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
8 آذر 92 21:36
ایشالا نی نی خوشکل بیاری عزیزم
اب نبات
9 آذر 92 11:47
ان شاالله به زودی زود نی نی نازززززززززززززززززز توی دل مامانی مهربونش لونه کنه الــــــــــــــــــــــــــــــــــــهی امـــــــــــــــــــــــــــــین براممم دعا کن دوست مهربونم...
زری مامان مهدیار و صدرا
9 آذر 92 15:18
عزیز دلم منتظرتیم تا ایشالا با خبرای خوب بیای براممم دعاکنین عزیزهای من...
فرشته مامان محمدرضا
11 آذر 92 3:03
انشالله با خبر های خوش بیایی و خوشحالمون کنی عزیزم . ممنونم عزیزممم...
مامان بهاره مامان امیرمحمد
11 آذر 92 13:17
انا لله و انا الیه راجعون
نیر
12 آذر 92 16:49
عزیزم ایشالله به نتیجه میرسی و مامان میشی به خدا میسپارمت انشالله با خبرای خوب بر میگردی ممنونم نیرعزیزم...برام خیلی دعا کن
نیلوفر
13 آذر 92 20:07
موفق باشی نیر جان انشااله که همین دفعه دوتا نینی ناز و سالم و تپلی محکم به دیوارهای دلت بچسبن. ممنون نیلوفر عزیزم..بازم بهمون سربزن..منم حتما میام...
زری مامان مهدیار و صدرا
16 آذر 92 20:00
ایشالا که خوب خوب باشی نیر جونم ممنونم دوست گلم.....