هدیه ای از جنس خدا

لحظه ی دیدارتون نزدیکه فرشته های آسمونی من...

1392/9/2 18:12
نویسنده : نیر
545 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی با عطر خوش دیدار....Gifs Animés anges 109Gifs Animés anges 105

فرشته های نازم،تا امروز سرم خیلی شلوغ بود،نتونستم بهتون سربزنم و براتون بنویسم....آخه تازه از تهران اومدیم....خانم دکتر مهربونتون آمپول های جدید داده واسه مامانی......میدونین چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟18900000لحظه ی دیدارتون نزدیکه21100000.....چمدوناتونو بستین؟؟؟؟از خدای مهربون اجازه هاتونو گرفتین؟؟؟؟خیلی دلتنگتونم....حس خوب مادر شدن دارم باززز.....دلم تاپ تاپ داره  میزنه..08300000

٤شنبه دوباره میرم تهران..اگه خدا بخواد فقط چند قدم مونده به هم برسیم.....منتظرتون هستم فرشته های خوش عطرو بوی بهشتی من و برای اومدنتون دعا میکنم....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فروشگاه باتجربه
2 آذر 92 18:40
با عضویت در سایت فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار "باتجربه" از کد تخفیف 20 درصدی کلیه محصولات و ارسال رایگان (برخی مناطق تهران) برخوردار شوید. فروش ویژه شب یلدا از 15 آذرماه با تخفیف ویژه برای اعضای سایت. باتجربه، تجربه تغذیه سالم ، آجیل و خشکبار
مامان سویل و اراز
2 آذر 92 18:44
عزیزم ایشالا که با خبرای خوب بیای از صمیم قلبم دعا میکنم به هر چی ارزو داری برسی از اینکه اینقدر شادی دلم شاد شد عزیزم مامان سویل و آراز گل..ببخشید من تهران هستم و تا امروز دسترسی به وب نداشتم...برام دعا کنین...چون این هفته میرم عمل...
گل یخ
3 آذر 92 20:43
عزیزم وبلاگ ارامش بخشی داری ، انشالله این بار نی نی ها محکم بچسبن به دلت و تا نه ماه ولت نکنند . ممن.ن که بهم سرزدین.....بازم بیایین . حتما برام دعا کنین....
مامان آنیساوپریسا
4 آذر 92 12:57
انشاالله با خبرای خوش و با دو تا نی نی خوشگل برگردینبراتون دعا میکنیم ممنونم عزیزم...برام دعا کنین..
اب نبات
7 آذر 92 10:19
سلام عزیزم ان شاله نی نی ناز و خوشجلت زودی بیاد توی دل مامانیش ممنون عزیزدلم...