هدیه ای از جنس خدا

تولد بابایی...

1392/9/23 18:59
نویسنده : نیر
372 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته های ناز من....

 

 

 

هر روز و هر شب که میگذره دلم بیشتر براتون تنگ میشه07000000.07000000.الان توی یکی از اتاقهای سرد بیمارستان عرفان شماها رو برام نگه داشتن...تا 2ماه بعد بپرین تو دل مامانی...   

 

 

 

الان که دارم براتون می نویسم یه خبر دارم،تولد بابایی امشب،و من خیلی خیلی خوشحالم

 

ولی یه آرزوی بزرگ داره عذابم میده..اونم اینکه اکاش الان تو دلم بودین و این شب قشنگ با داشتن شماها رویایی تر می شد..

 

راستش من الان مدتی که به علت مریضی و بدحالی خونه ی بابام اینا هستم.....و نمیتونم یه تولد  حسابی برای بابایی مهربون بگیرم...از همینجا یه کیک خوشگل میذارم  اینجا تا با هم بگیم تولدت مبارک مهربونترین همسر و بابایی دنیا..

 شکلکهای جالب آروین

 

از همین جا منم بهت تبریک میگم همسر مهربون  و فداکارم که زندگیتو صرف من  فرشته های من میکنی....اآخه فرشته های من یه کم ناز نازی هستن و نمیخوان زودی بیان پیشمون..

 

این گلها هم تبریک برای تولد خوش قلب ترین همسر دنیا

 

 

راستی امروز یه روز برفی  قشنگه..اینم عکس تبریز با پوششی از برف زیبای خداوندی...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

لیلا مامان پرنیا
23 آذر 92 19:18
سلام نیر جون امیدوارم خوبه خوب باشی تولد اقای همسری هم مبارک انشا.. سال دیگه یه جشن سه نفره با فرشته کوچولوتون بگیرید خصوصی گلم -------------------------------------------------------------- ممنونم عزیز من...برام بازم دعا کنین...
زری مامان مهدیار و صدرا
23 آذر 92 20:24
تولد بابایی نازنین مبارک باشه نیر نازنینم ایشالا که سال دیگه تولد بابایی رو با وروجکا جشن بگیری ----------------------------------------------------------------------------- ممنونم زری جونم....برای حتما دعا کنین..میبوسمتوون
پرتو
24 آذر 92 9:42
تولد همسرت مبارکککککککککککککککککک انشاالله سالیان سال کنار هم شاد زندگی کنین و سال دیگه همین موقع با کوچولوتون جشن بگیرین الهی آمین ----------------------------------------------------------------------------- ممنونم پرتوی نازنین....بازم بهم سربزن و دعام کن....
darya
24 آذر 92 11:48
سلام نیر عزیزم مرسی عزیزم که بهم سر زدی خیلی خوشحالم کردی عزیزم تولد همسرت رو بهت تبریک میگم ان شالله سال آینده با نی نی های نازت برا همسرت جشن تولد میگیری ممنونم دریای نازنینم.....برای دعا کنین...
مهري
28 آذر 92 13:18
تولد همسرت مبارکککککککککککککککککک انشاالله سالیان سال کنار هم شاد زندگی کنین و سال دیگه همین موقع با کوچولوهاتون جشن بگیرین الهی آمین ---------------------------------------- ممنونم دوست گلم........
السا
8 دی 92 0:02
قربون اون انتظارت عزیزم"منم برای داشتن فرشته کوچولوم 10 سال انتظار کشیدم "و خدا دعام رو مستجاب کرد .فقط و فقط باید آرامش داشته باشی عزیزم .شک نداشته باشی برای داشتن یه فرشته آسمونی که ان شا الله خدا تو دامنت میزاره.به امید روزی که سه نفره تو وبلاگت ببینمتون. سلام السای نازنین...السای نینی سایت؟؟؟؟؟؟تو رو خدا برای منم دعا کن السا جون...بازم بهم سربزن...منم حتما بهت سرمیزنم...
السا
14 دی 92 0:23
آدرس وبلاگ و ایمیلم رو نوشتم عزیزم حتما بهم سر بزن. السایی وبت باز نمیشه...