هدیه ای از جنس خدا

باورم نمیشود،یعنی من فردا مادرم؟؟؟

1392/9/23 20:04
نویسنده : نیر
534 بازدید
اشتراک گذاری

رسید آن لحظه ی ناب خدایی.....کم مانده به وسعت چند ساعت زمینی.....ساعتها و دقیقه ها و ثانیه هارا میشمارم......بی تابم..بی تاب فرشته های آسمانی ام......

میدانم چند روزیست در هوای آمدن به دلم پر میکشید...من  خسته را بگویید....دلم قطعه های پازل مادری را کنار هم میچیند در تگنای ثانیه ها....نگران نباشید،به هم که بچسبانم در آغوشم آرام گرفته اید......

چیزی نمانده به مادر شدن...چیزی نمانده به آن لحظه ی آفتابی.....که دنیای تاریکم را به یکباره  فراری دهید.....

مادرانه مینویسم.....چند شبی ست عطر مادرانه ام را  با قاصدکی به دنیای آرام رویایتان میفرستم...آرام بیارامید که فردا روز یست مملو از آشنایی...مملو از عشق...و مملو از مادری.......

باورم نمیشود یعنی من فردا مادرم؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پرتو
17 آذر 92 22:05
سلام دوستم انشاالله عملت موفقیت آمیز باشه و نینی های گلت بیان توو دلت و محکم بچسبن بهت توکل بر خدا همه چی و بسپر به خودش ایشالا درست میشه و در ضمن استرس نداشته باش امیدوارم به زودی بیام و خبر بارداریت و توی وبت بخونم انشاالله با اجازه لینک شدین ---------------------------------------------------------------- سلام دوست گلم ممنون که بهم سرزدی...برام دعا کن..
دریا
17 آذر 92 23:22
سلامممممممممممممممم عزیز دلم خوبی خانومییییییییییییی کلی دلم برات تنگ شده بود نمی دونم چرا کامپیوتری که باهاش کار میکنم وبلاگه تو رو باز نمیکنه کلی ازت بیخبر بودم نمی تونستم کاری هم انجام بدم الان اومدم و تمام مطالبتو از اونجایی که نبودم خوندم ان شالله همه چی به خوبی و خوشی پیش میره و به زودی خبر مامان شدنت رو میشنوممممم و به خاطر اومدن نی نی قالب وبلاگتو هم عوض میکنی و من می تونم هر روز بهت سر بزنم
ســــــــــــــــحر
18 آذر 92 11:50
سلام عزیزم انشاالله به زودی مادرمیشی توکلت خداباشه منم مادرمیشم ------------------------------------------------------------- انشالله که به زودی مادر بشی عزیزم....برای منم دعا کن...
زری مامان مهدیار و صدرا
18 آذر 92 23:35
بهترین ها رو برات آرزو می کنم امشب یه مامان نازنین شدی و ایشالا که به زودی از زبون نی نی هات کلمه ی مامان رو می شنوی و همه ی خستگی هات رو یه جا در می کنی خیلی خوشحالم و به لطف پروردگار امیدوار ایشالا که شب خوبی رو بگذرونی و سلامت باشی ----------------------------------------------------------------- دوست مهربانم دعایم کن....
مهري
20 آذر 92 8:20
سلام عزيز دلم الان تو ني ني سايت خوندم انتقالت انجام نشده داشتم برات آيت الكرسي ميخوندم خودتم ميدوني حتما صلاح خدا در اين بوده ما كه از آينده خبر نداريم شايدم قسمته كه با هم باردار بشيم گلم پيگير درمانت بودم تو نت اما وقت نشد پيغام بذارم آخه به اميد خدا خودش طلبيده 8 دي داريم با شوشو ميريم خونه اش مكه اونقدر برات دعا ميكنم كه بالاخره رضايت بده به نظر من اين دو ماه خوب خوش بگذرون و كلي ورزش كن كه بعدش ديگه نميتوني وای مهری نازم خیلی دلم برات تنگولیده بود.....امیدوارم تو زودتر از من مامان بشی گلم....خیلی خیلی خشحال شدم که میری مکه....تو رو قسمت میدم به همون جای قشنگی که داری میری برای همه ی خانومهایی که تو حسرت مادرشدن هستن دعا کن....یکی رو حتما حتما دعا کن.... اسمش سولماز...دکترا جوابشون کردن...با اون دل مهربونت برای سلماز یه دعای مخصوص کن...قربونت برم...حتما بازم بیا پیشم......دلم زود زود برات تنگ میشه....