هدیه ای از جنس خدا

یه تشکر...

1392/11/24 20:30
نویسنده : نیر
765 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گلم سلااااام...اومدم از اینجا بگم هربار که یه سری میزنم و پیامهای قشنگتونو میبینم گریه م میگیره و باورم میشه که اینبار با دعاهای قشنگ شماها مامانم دیگه.......همتونو دوست دارم بازم برام دعا کنین...2شنبه ی بعد آزمایش دااااااارم......

نتونستم یکی یکی جوابتونو بدم ،آخه زیاد نمیتونم تو نت بمونم.....خیلی دوستتون دارم.......

اسکیموهای من دیگه یخشون بازشده تو دلم...الان شدن کنجد.....کنجدای من میبینین چه خاله های مهربونی دارین.....

 

 من و کنجدااااااام بخاطر دعاهای قشنگتون یه تشکر مخصوص میکنیم ازتون...انشالله دلهای قشنگتون هرچی از خدا بخواد بهتون بده ......

 

راستی کنجدای من ١٠روز گذشت ...خیلی خیلی بهتون عادت کردم...میشه تنهام نذارین؟؟؟؟؟؟؟؟

 

خدااااااایا...باورم نمیشه که ١٠ روزه مامان شدم...اگه میشه بخاطر خستگی هام اجازه ی زمینی شدن فرشته هامو بهشون بده....آخه خیلی بهشون عادت کردم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مینا
23 بهمن 92 12:29
عزیزم انشاالله این دفعه دیگه مامان بودنت یه عمر طول بکشه
مهري
23 بهمن 92 12:52
سلام مامان نير به اميد خدا ماماني عزيزم دعات ميكنم زياد ماماني واسه منم دعا كن
مهري
25 بهمن 92 9:20
خدايا شكرت شكرت كه دعامو مستجاب كردي نير جونم دارم از خوشحالي گريه ميكنم خيلي مواظب خودت باش خيلي . همين الان بي بي چكت رو تو كلوب ديدم ماماني واسم دعا كنيا بخدا گريم بند نمياد تبريك تبريك خداجونم دوست دارم
مهري
25 بهمن 92 10:07
بازم سلام مامان نير جونم من ميخوام 29 ام برم دكترخواستم راهنماييم كني چه چيزايي رو حواسم باشه دكتر برام بنويسه يا بايد خودم انجام بدم قبل عملم بنويس چه كارايي كردي دختر مهری جونم ممنون حاجی خانم از دعاهای قشنگت...زیاد نمیام نت...شرمنده...تو نینی سایتم گاهی سر میزنم و میرم...قبل عملت حتما گرمی بخور....سیاهدونه...عسل و دارچین و زیره و .... اگه تونستی ورزش کن....قبل عمل چیزی به دکتر نمیگی اون خودش میگه داروهاتو عزیزم...من که چیزی نگفتم...مم از بچه های نینی سایت اینارو یاد گرفته بودم...امیدوااااااارم تو هم اینبار مامان بشی که حتما حتما هستی...خیلی خیلی خیلی د وستت دارم مهری...با خبرای خوب بیا عزیییییزززززززززم
نیلوفر
25 بهمن 92 10:36
مبارکهههههههههههههههههه نیر جون چشمت روشن انشااله که دوتا نینی تپلی مهمون دلت شده باشن. خیلیییییییییییی برات خوشحال شدم. خدارو شکر
گروه طراحی سیاه و سفید
25 بهمن 92 15:55
به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای بکنی با عکس نی نی خوشملت بدو بیا سیاه و سفید به ده نفر طراحی رایگان انجام میده نفر اول قالب با عکس دلخواه رایگان نفر دوم اسلایدر شو بالای وبلاگ با عکس دلخواه 8نفر دیگر تقویم با عکس دلخواه هدیه میده هاا بدو بیا تا دیر نشده یه سر بزن دست خالی نمیری