هدیه ای از جنس خدا

بالاخره مامان شدم

1392/11/19 17:59
نویسنده : نیر
424 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام مخصوص خدمت خدای مهربونم که دوباره حس مادر شدنو بهم هدیه داد.....

 

سلام دیگه خدمت دوستای مهربونم که همیشه یادم هستن و با دعاهای قشگشون دلمو شاد میکنن...

 

یه سلام کوجولو هم خدمت اسکیموهای نازنینم که دوباره مهمون دلم شدن...

 

دوستای مهربونم به خاطر ضررهای اینترنت زیاد نمیام،یواشکی خواستم یه سرکی بزنم و برم  که دیدم بازم کلی دعاهای قشنگ نثارم کردین ،اولش گریه کردم بعد کلی خوشحال شدم..میدونم اینبار دیگه به حرمت دعاهای شما،فرشته هام پیشم میمونن.......

اسکیموهای قشنگم قبل از مامان شدن،عکس نازتونو بهم دادن...خدا شاهده دارم با این عکس زندگی میکنم...صبحها سلام میدم بهتون و شبها شب بخیر میگم و میخوابم...خیلی وقتها خوابم می بره و وقتی بیدارمیشم میبینم عکس نازنینتون روی صورتم مونده و خوابیدم...عکس خوشگلتون رو اینجا میذارم تا براتون یادگاری بمونه.....خیلی خیلی خیلی دوستتون دارم...میشه این بار پیشم بمونین؟آخه خیلی بهتون عادت کردم......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

پرتو
19 بهمن 92 20:00
ای جونم چه عکس قشنگی ، انشاالله که سالم و سلامت برات میمونن عزیزم ، تا میتونی استراحت کن و به خودت و کنجدات برس ، مواظب خودت باش دوستم
مامانی منتظر
19 بهمن 92 20:03
وای نیرجون تیترتو خوندم ازخوشحالی نمیدونستم چیکارکنم قلبم تند تند میزد فکر کردم..........خدا توخداییو خدایی میکنی من بنده ام تمام وجودم درخواهشه خدا اون جنیناهیی که عکسشو زده هرسه تاشو حفظ کن وتقدیرشون درفرزند صالح وسالم شدنشون قراربده،اون توپلو پسر کالل زری باشه اون وسطیه دادش دومی باشه اون آخریم یه شاه پری که دوتا دادشش حسابی خودنمایی کنن تومراسم خواستگاریش-------------افوض امری الی الله عنداله بصیر بلعباد
اب نبات
20 بهمن 92 1:11
خیلی خووووووووووووووووووووووشحالم خیلی..
shiirin
20 بهمن 92 10:33
به به عکس نی نی هاشو ببینننننننن مبارکه و میارکه به سلامتی و دل خوش صاحبخونهی 9 ماهه ی دلت بشن انشااله مراقب خودت باش
مامی آیسا
21 بهمن 92 0:57
سلام نیر جون عزیز دلم ایشالا همیشه خبرای خوب بدی.خداروشکرراستش من با دیدن این عکس گریم گرفت ایشالا شب نخوابی ها ،دست و پای وروجکاتو از رو صورتت کنار بزنی بازم هزار مرتبه شکر...گر نگهدار من آن است که من میدانم....شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد ...یواشکی یه سری بزن بده یه نفر دیگه بیاد اپ کنه خودت و اسکیموها از دور نگا کنید وای میگم اسکیمو یاد انیمیشن عصر یخبندان اون نی نی کوچولوهه میاد تو ذهنم قل قلییییییییییییییییی
samaneh
22 بهمن 92 13:11
سلام عزیزم نمیدونی چقدر خوشحال شدم و خدا رو هزار بار شکر کردم.مواظب خودت باش گلم.
مامان سویل و اراز
27 بهمن 92 1:58
خیلی خوشحالم خیلی خیلی خوشحالم