هدیه ای از جنس خدا

خوشحالی بیش از حد بابایی و جریان بیبی چک ها

1392/11/27 20:28
نویسنده : نیر
632 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته های ناز تودل مامانی سلااااام....totalgifs.com fadas gif gif 88.giftotalgifs.com fadas gif gif 88.giftotalgifs.com fadas gif gif 88.gif

 

امروز صبح ساعت7 ،بابایی ،بیدارم کرد و گفت زودباش برو بازم بیبی بذار...چقدر خواب داشتم اما بخاطر دل مهربون بابایی رفتم و گذاشتم...وقتی آوردمش چقدر خوشحال نگاهش میکرد...بخاطر وجودتون،بخاطر بودنتون..دل بابایی برای داشتنتون میکوبه...تنهامون نذارین سه قلوهای ناز ما.....

totalgifs.com smile gif gif smile158.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif 70.gif

 

راستی دوستای مهربون و خاله های ناز..دعامون کنین ...

 

فردا آزمایش دارم،دعام کنین..

totalgifs.com barrinhas gif gif 70.gif

اینم عکس بیبی چکهای این 3 روز..که اشک ما رو درآورده...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

گروه طراحی سیاه و سفید
27 بهمن 92 21:33
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم تخفیف ویژه فقط با 8 هزارتومان همه طراحی رو برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری.
SHIRIN
27 بهمن 92 22:08
به به مبارکههههه بارتیتر بالا بیای انشااله
مهري
28 بهمن 92 11:20
سلام مامان نير جون به وروجكهات هم سلام برسون الهي بعد نه ماه سالم بدنيا بيان من بعداظهر راهي تهرانم فردا صبح وقت دارم حالا چه جوري بفهمم نتيجه آزمايشتو كاش زودتر آماده ميشد راستي ميرم كه سيكل رو شروع كنم امروز پري شدم ماماني دعام كن
مامانی منتظر
28 بهمن 92 18:32
منتظرتم مامانی بیا از جریانبنویس به سلامتی وبه شادمانی
وحیده
29 بهمن 92 19:47
خدا رو شکر آبجی بهتون تبریک میگم نمیدونی چقدر خوشحالم خدا میدونه شما چقدر خوشحالین خدایا شکرتتتتتتتتتتتتت --------------------------------------------------------------- ما که داشتیم می مردیم وحیده جونم....