هدیه ای از جنس خدا

مثل اینکه بیبی چکم مثبت شده فرشته های من...

1392/11/27 21:21
نویسنده : نیر
484 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام فرشته های آسمونی م...امروز صبح از ساعت7:30 بیدارم....میدونین چی شده؟؟؟

مثل اینکه بیبی چکم مثبت شده کنجدای مامان......008000002110000016200000خدااایا شکرت

همه ی خاله های مهربون نینی سایتی میگن مامان شدی ولی من که باورم نمیشه...یعنی میشه فرشته های من؟؟؟؟؟یعنی اینبار موندین پیشم.....؟؟؟؟ 2شنبه آزمایش دارم ،توروخدا پیشم بمونین فرشته های من..میخوااام مامان بشم..

 

خاله های مهربون برامون دعا کنین.....

 

 

خیلی دوستون داااارم فرشته های من...ولی باازم هنوز هیچی معلوم نیست برااام دعا کنین دوستای مهربونم.....deborah.mihanblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهري
25 بهمن 92 13:46
آنقدر برات خوشحالم كه حد نداره تبريككككككككككككككككككككككككك به شوشو هم سلام برسون و تبريك بگو هر وقت تونستي در مورد استراحتت و اينكه با راه دور تهران تا تبريز چيكار كردي بنويس آخه من نميدونم راه دورم تا تهرانو بعد انتقال چيكار كنم خدايا شكرت... مهررررررری بدوبیا بیبی امروزو ببین عزیزم...انشالله اینبار جواب ++++ خودتو بشنوم عزیززززم...حالا ببینیم جواب آزمایش چی میشه...بازم با اون دل مهربونت خیلی خیلی دعام کن....خیلی دوست دارم....چه خوب شد که تهران اومدم و باهات آشنا شدم حاجی خانوم...دست از دعا برندار خیلی به دعاهای تو و دوستای دیگه عادت کردم...اسم تو هم همیشه تو دلم و رو زبونمه....انشالله تو هم اینبار مامانی گلم...من بعد انتقال خیلی آروم پشت ماشین خودمون دراز کشیدم و تا تبریز پاهام رو جمع کردم چون پراید کوچیکه دیگه نتونستم زیاد پاهامو باز کنم...تو راه هم اصلا دستشویی نرفتم...قبل انتقال هم یه صبحونه ی حسابی خوردم...منظورم پنیر و کره بود به یه چایی ودیگه اصلا دستشویی نرفتم..مثانه باید نیمه پر باشه....بعد انتقال هم روی تخت 1ساعت استراحت دادن ومن چون تو راه ،شبو نخوابیده بودم گرفتم یه نیم ساعت خوابیدم...کلی هم دعا خوندم و یدونه یاسین خوندم....باااازم سوالی بود حتما حتما بپرس..میدونم که تو هم مامانی عزیزدلمممنون از تبریکت به شوشو
پرتو
25 بهمن 92 14:22
هوراااااااااااااااااااااااااااااا ، خدایا شکرت که دل دوستم و شاد کردی ، عزیزم تبریککککککککککککککک میگم فراووووووووووووووننننننننننننن مطمئن باش که دیگه نینی ها هستن توی دلت ، انشاالله که بارداری موفقی داشته باشی و فرشته هات سلامت و به موقش به دنیا بیان الهی آمین پرتو عزیزو مهربونم...ممنون از دعاهای قشنگت و از همراهی بی حدت...بازم دعام کنین...
مامانی منتظر
25 بهمن 92 20:22
ای جونمخداراشکر خدایا ممنونتم که پاسخ دل خستمون شدی،خدایا دوشنبه هم خوشحالمون کن-.................نیر جان تحسینتون میکنم دل وجرات گذاشتن بی بی چک سلاااام...دوست عزیزم ممنون از دعاهای قشنگت و از همراهی بی انتهات...دیگه عادت کردم به گذاشتن بیبی چک...بار3 بود میکرو کردم و بار 4 انقالم بود....بازم دعا کن