هدیه ای از جنس خدا

12 روز گذشت ...

1392/11/27 21:23
نویسنده : نیر
860 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااام فرشته های من......12 روز گذشت از حضورتون پیشم.....واااای که چقدر عاشقتون شدم و چقدر این روزا قشنگه.....امروز بازم موندنتون ،بیشتر ثابت شد بهم....خط دوم بیبی چک یه کم پررنگتر شد...خدااااااااااایا خیلی ممنونم ..نمیدونم با چه زبونی  تشکر کنم...چجوری حق خدایی کردنتو  ادا کنم و به جا بیاااارم....کمممکم کن تا جواب آزمایشم هم مثبت بشه...خیلی به کنجدام عادت کردم....

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پرتو
26 بهمن 92 12:22
مطمئن باش که دیگه خود خودشه عزیزم خدایا شکرت ، مواظب خودت و کنجدات باش دوستم ، انشاالله دل همه منتظران نینی به زودی شاد و دامنشون سبز شه الهی آمین
مهري
26 بهمن 92 13:24
هورااااااااااااااااااااا ممنونم كه جوابمو دادي عزيزم خيلي دوست دارم خيلي دعات ميكنم به اميد خدا يه دوقلوي سالم باشه و بارداري راحتي هم داشته باشي راستي سهيلا فقط به من استراديول داده آمپول نداده قبل از پريودي [نی نی مهری جونم تو میری پانکچر یا انتقال..؟؟؟؟؟؟؟؟خوب شرایط بدنی تو با من فرق داشت دیگه...بهش اعتماد کن عزیزم کارش حرف نداره....]
مامانی منتظر
26 بهمن 92 18:04
خدایاشکرشکرشکر-مامان شدی ،استرس دوشنبه هم نداشته باش ---------------------------------------------- سلااام...خیلی ممنونم از مهربونیهات...بازم دعا کن
مامان سویل و اراز
27 بهمن 92 2:00
خدایا شکرت خدایا به بزرگیت قسم میدم امید این دوست مهربون و گلمو ناامید نکن اون لیاقت اینو داره که یکی از بهترین مادرهای دنیا باشه من دلشو میخونم ------------------------------------------- سلااام شهره عزیزم...ممنون از دعاهای قشنگت..باز دعام کن..از روی سویل و آراز خوشگله ها میبوسم
rMc0ZlurrtyObH3Ep5rOABQvJAWUiwG2FRULbfE0eVQvc-eEE9WmhgKr2p9dkL2lgzIUyiH0EFqHg9Qinm5vuw..
27 بهمن 92 12:32
خیلی خوشحالم برات نیر جون هرروز بی بی بزن تادوتا خط پررنگ بیفتههههههههههههه سلااام..خیلی ممنون از دعاهای پاک و قشنگت...بازم دعام کن