هدیه ای از جنس خدا

مادرانه

1392/11/28 20:23
نویسنده : نیر
633 بازدید
اشتراک گذاری

از عشق مینویسم...

 

از حسی خدایی...

 

شاپرکهای قلبم بی سبب پر نمی کشیدند....

 

چشمانم  بی سبب خیره به دستان خدا نبودند...

 

.............................واااای از این حس عجیب......................

 

چه بگویم فرشته های خدایی ام؟چه بگویم از خدایی که دارمش؟چه بگویم از دستان مهربان وخدایی اش؟چگونه بنویسم ،چه بگویم به خدایی که عاشقانه صدایم کرد.....

 

از آسمان  ندایی به گوشم رسید،صدایم می زدند فرشته ها از میان ستاره ها..............

 

.....................................مادر شدی..................................

 

مادرانه ،عاشقتان شدم....

 

مادرانه ،دیووانه تان می مانم.......

 

مادرانه ،مادرتان می مانم....

 

تنهایم نگذارید،عشق را دامن گیرم کنید...من به بودنتان می بالم...

 

..................رهایم نکنید......................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

لیلا
28 بهمن 92 21:54
سلاااااااااااااااااااااام نیر جون من لیلا مرشدی هستم از زنجاااااااااااااان با هم بودیم تو روز انتقال! خوشحالم که آزت مثبت شدههههههههههههه تو نی نی سایت دیدمت ولی فعلا نتونستم عضو شم واسه منم مثبته!! ماله اون دوست زنجانیم هم که با ما بود مثبته! خداروشکر انشا... بارداری بدون مشکلی داشته باشیم خوشحال شدم برام ایمیل بزن حتما بای مامان نیر ----------------------------------------------------------- لیلا جان....وااای خیلی خوشحال شدم از خبرت.....مبارک همتون باشه...متاسفانه ای میل من کار نمیکنه..نمیدونم یاهو خل بازی در آورده..هرچقدر تلاش کردم نتونستم میل بفرستم برااات....ولی نمیدونی چقدرررررر برااااتون خوشحالم.....مامانای خوشگل...مواظب خودت باش عزیزم..بازم بهم سربزن...
وحیده
29 بهمن 92 0:54
سلام ابجی جونم خیلی خیلی خوشحالم ممیخواستم اس بزنم مامی گفت گوشیت خاموشه خلاصه خیلی دوست دارم تبریک میگم تو مامان شدی منم عمه چه لذتی داره ها ببنین چیا که واسشون نمیکنم از الان دوستشان دارم ---------------------------------------------------------------------- عزیز دلم،ممنونم از تبریکت...قربونت برم عمه ی مهربون نینیهام...
پرتو
29 بهمن 92 10:03
بازم تبریک میگم عزیزم ، خدایا شکرتتتتتتتتتتتت ، دیگه واقعا مامان شدی گلم ، تا میتونی به خودت و فرشته هات برس و از این دوران نهایت استفاده رو بکن دوستم ، امیدوارم نینی های گلت سالم و سلامت برات بمونن و به موقشم به دنیا بیان الهی آمین -------------------------------------------------------------------- پرتو جان دوست مهربونم،ممنونم از تبریکت و از همراهی بی حدت..امیدوارم همیشه خوش باشی ...بازم دعام کن عزیزم
مامان محمدمهدی
29 بهمن 92 16:52
سلام عزیزم مادر شدنت رو تبریک میگم به امید روزی که بیام وعکس نینیتو ببینم -------------------------------------------------------------- خیلی خیلی ممنونم از تبریکت عزیزم.....بازم برام دعا کن....خیلی مهربونی
منتظر لطف خدا
1 اسفند 92 15:43
عزیزمممممممممممممم خیلی خیلی خوشحال شدم واقعا ... چه سعادتیه مادرشدن اونم مادر سه تا بچه ی گوگولی .. مبارک باشه عزیزم برای منم دعا کن ------------------------------------------------------------------------ دوست عزیزم سلاااام...حتما حتما برات دعا میکنم...ممنون که تو این مدت بهمون سر میزدین...
پریسا
2 اسفند 92 16:53
سلام عزیزم دیدی همه سختی ها میگذره بهت تبریک میگم زنگ زدم خونتون داداشی جواب داد خیلی خوشحالم وقتی دیروز سر کار مامان زنگ زد بهم گفت از خوشحالی گریه ام گرفت تو لیاقت مادر شدن رو داری.دوستت دارم مواظب خودت و کوچلوهامون باش. سلاااام پریسای عزیزم....بالاخره شما هم بهمون سر زدی...خوش اومدی عزیزم...وممنون از تبریکت...امیدوارم تو هم به زودی زود حاجت روا بشی عزیزم.....
مامانی منتظر
2 اسفند 92 19:03
نهایت لذتوازبارداریت ببر،خوشحالم برات عزیزم حالا واسمون دعا کن