هدیه ای از جنس خدا

اومدم یادگاری بذاااارم براتون

1392/12/2 13:07
نویسنده : نیر
756 بازدید
اشتراک گذاری

 

totalgifs.com woopies gif gif 030.gif

 

سلااام کنجدای مامان....اومدم یه یادگاری براتون بذارم..منتظر دیروز بودم،تا مهمترین جواب آزمایشمو بگیرم،نمیدونین چقدر استرس کشیدم جیگرهای مامانtotalgifs.com carinhas gif gif emoticons392.gif....همون آزمایشی که مشخص میکرد واقعا مامان شدم....ولی هنوز دستم نرسیده فرشته های نازم،چ.ن تلفنی بهم خبر دادن،به محض رسیدن اونم براتون میذارم....

این آزمایش ٢شنبه...که خیلی هم بالا اومده...خدایا شکرت...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامی موعود
2 اسفند 92 13:14
سلام خانوم خوبین انشا الله؟ نی نی های تو دلیتون خوبن؟ رفتم صفحه اصلی نی نی وبلاگ اسم وبلاگتون رو دیدم منو کشید که بیام داخل تبریک میگم خیلی خیلی بهتون خوشحال میشم به وبلاگ نی نی منم سر بزنین
samaneh
2 اسفند 92 13:42
عزیزم خیلی خوشحال شدم.بهت تبریک میگم.راستی منم دارم مامان میشم.دعا میکنم دوران حاملگیت خیلی شیرین بگذره. خیلی خوشحال شدم برااات عزیزدلم...مبارکهههههه]
پرتو
2 اسفند 92 17:09
مامانی منتظر
2 اسفند 92 19:06
حس میکنم دوقلوووووووووووووووست یه گل پسر ویه شاه پری.خدا مواظبشون باش..امین...
مهري
3 اسفند 92 10:14
سلام بازم مباركه عزيزم منم 29 ام ويزيت شدم بهم فوستيمون و مريونال و ستروتايد دادش قراره سه شنبه 6ام برم پيشش دعا كن تخمكهاي خوبي داشته باشم و همچنين جنيناي خوبي. خيلي مواظب خودت و فسقليها باش
وحیده
3 اسفند 92 20:18
خیلی تبریک میگم ما که هم خیلی استرس داشتیم هم خیلی خوشحال شدیم الان حمید دیگه بال در آورده باز خدا رو خیلی شکر میکنم
فرشته مامان محمدرضا
5 اسفند 92 4:47
سلام نیر جون خوبی عزیزم واقعا خوشحال شدم از صمیم قلبم بهت تبریک میگم خدایا شکرت
darya
6 اسفند 92 10:19
سلام عزیزممممممممممممممم به سلامتی خیلی خوشحال شدم ان شالله نی نی هات محکم محک تا نه ماه تو دلت میمونن و نیر عزیزم به سلامتی مامان میشهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مامی آیسا
7 اسفند 92 15:30
سلام نیر جونم الهی شکر هزار بار به درگاه خدا شکر کردم با استرس وبتو باز کردم باور کن از نه قلبم داد زدم و به مامانم هم نشون دادم مبارک باشه مامان شدنت عزیزم ایشالا 4 تایتون سالم باشید و نی نی ها بیان تو بغل گرمت بازم تبریکککککککککککککککککککک
فرزانه مامان علی اکبر
10 اسفند 92 23:40
خداااااااااااارو شکر بهت تبریک میگم عزیزم از صمیم دل خوشحال شدم