هدیه ای از جنس خدا

خدایا شکرت..یدونه فرشته ناز مهمون دلم شده....

1392/12/13 10:44
نویسنده : نیر
416 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه تشکر از همه ی دوستهای مهربونم که در نبود من و فرشته هام بهمون سرمیزنن...خیلی دوستتون داریم...Free EmoticonFree Emoticon

همیشه آرزو  داشتم مامان بشم...و همیشه به این فکرمیکردم که بعد مامان شدنم از پای وبلاگم تکون نمیخورم...اما مامان شدن من با انواع ریسکها و خطرها همراهه که بخاطر یکی  از این خطرهای بد مدتی نتونستم بیام به وبلاگم....٤شنبه یه اتفاق خیلی بد برای مامانی افتاد  که مجبورشدم زودتر از وقتش برم سونوگرافی،برای بررسی حاملگیم...بالاخره شنبه ١٠ اسفندماه رفتم سونو و دکترمهربون  یه خبرخوش بهم داد،اینکه یه نینی خوشگل و مامانی مهمون دلم شده...وای خدااایا توی مانیتور که عکس جوجوی نازمو دیدم اشک از چشام جاری شد ،آخه هنوزم باورم نمیشه مامان شدم...خدااایا شکرت...26.gif

ولی از طرفی هم خیلی ناراحتم..آخه ٢تا فرشته ی دیگم بازم پرکشیدن و رفتن...خیلی دلم میخواست هر٣تاشون برام می موند ولی خوب این خواست خدابود دیگه..ما هم راضی هستیم به رضای خودش..

8liefhartje63205F35F00030.gif.....راستی یه خبر خوش دیگه...........8liefhartje63205F35F00030.gif

شنبه صدای قلب نازنینتو شنیدم فرشته ی ناازم،باورکن از اون لحظه هزارها بار دیگه عاشقت شدم کوچولوی من...فقط ازت خواهش میکنم تنهام نذار،خیلی دردسرکشیدم مامانی ،همیشه پیشم بمون و اون قلب نازت ١٠٠٠سال دیگه برات بزنه...خیلی خیلی خیلی دوستت دارم  نفس مامان.....49.gif

 

 

اینم عکس یدونه مامانی.....واای که چقدر عاشقتم کوچولوی من..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

صرافی مرکزی
13 اسفند 92 13:02
سلام...به ما هم سربزنید...
پرتو
13 اسفند 92 13:24
خدا رو شکر عزیزم مهم اینه که بلاخره به آرزوت رسیدی خدا همین فرشته رو براتون حفظ کنه هزار سال پیشاپیش سال خوب و پر برکت همراه با سلامتی داشته باشی عزیزم مواظب خودت و کنجدت باش دوستم
وحیده
13 اسفند 92 22:10
سلام ابجی منم خیلی خیلی خوشحالم بازم مبارکهههههههههههههه
فرشته مامان محمدرضا
18 اسفند 92 3:03
سلام نیر جون خیلی خوشحال شدم . خدا فرشته تو برات نگه داره و به سلامتی بغلش بگیری. خوب مواظب خودت و نی نی کوچولو باش دوستتون دارم
مامی آیسا
19 اسفند 92 15:09
سلام دوستم خدا رو شکر هزار بار شکر میدونی مامانم از من بیشتر ذوق داره میگه برو وب دوستت ببینیم نی نی ها خوبن بازم خدا روشکر نیر جون این آهنگ غمگین رو هم بردار البته فوضولی نباشه ها ولی واسه روحیه نی نی و مامانش خوب نیست قالب رو هم که گفتی عوض میکنی زودتر دیگه خانمی واسه سال نو خونتو نو کن دعا یادت نره ها الان صدای تو زودتر میرسه ما میگیم سَر مرادی دعامون کن بازم تبریییییییییییییییییییییییییک _________________________________________________________ مامی آیسای گلم سلام.....قربون دل خودت و مامان مهربونت برم....بگو مامانت دعا کنه،نینیم 9ماه بسلامتی پیشم بمونه....اگه لایق بلشم حتما دعات میکنم عزیزم...الانکتو استراحتم...نمیتونم پای لب تاپ بشینم با تبلت میام...انشالله یه کم مونده خوب که شدم،آهنگو اسم و قالب وبلاگمو عوض میکنم حتما...ممنون از راهنماییهات]
نی نی نیومده
27 فروردین 93 14:08
سلام ان شاالله خودت ونی نی تو راهت سلامت وسالم باشین...به وبلاگم سربزن...عزیزم مارو هم دعاکن