هدیه ای از جنس خدا

یه خبر..

1392/12/13 10:58
نویسنده : نیر
970 بازدید
اشتراک گذاری

دوستهای نازنین و همراههای مهربون وبلاگم...یه خبر...

 

به دلیل استراحت بیش از حد که بهم دادن زیاد سرنمیزنم..انشالله بعد یه مدت که حالم کمی خوب شد،حتما میام ،و قالب و اسم وبلاگمو عوض میکنم...آخه به لطف خدا دیگه مامان شدم...

 

 

خیلی دوستتون داارم..و شرمنده که نمیتونم بهتون سربزنم...برام دعا کنین، الان در مسیر بسیار سختی قراردارم ..دعا کنین حالم زود خوب بشه تا دیگه راحت بیام و بهتون سربزم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامانی منتظر
13 اسفند 92 16:44
به سلامتی این دورانو هم تموم میکنی
مامان فاطیما
14 اسفند 92 4:16
سلام عزیزم خدا می دونه چقدر خوشحالم از مادر شدنت .تمام دلشوره ها و استرس هاتو درک می کنم . امیدوارم نی نی خوشگلت به سلامتی به دنیا بیاد مادر شدن حس زیبایی ،ورودت روبه جمع مادران تبریک میگم.
لیلا
14 اسفند 92 13:37
سلااااااااااااام مامان نیر خوبی خوشی/ بازم مبارکه/ برا من عارفی صدای قلب پخش نکرد نگران شدم/ دکتر گف غربالگری رو حتما تهران بریم ولی کنترلها رو همون شهر خودمون/ منو بی خبر نذار اینم شمارم :09128411095
darya
15 اسفند 92 18:00
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عزیزم بهت تبریک میگم باور کن از خوشحالی اشک اتوچشام جمع شده خدا جونم شکرت نیر عزیزم خیلی مواظب خودت باش دوست خوبم
مهدیه
20 اسفند 92 19:03
چقدر لذت بخشه خوندن خبر مامان شدن مامانی که مدت ها منتظره! ایشالله هیچکس این چشم انتظاری رو تجربه نکنه.
مامان سویل و اراز
21 اسفند 92 9:07
سلام دوست گلم امیدوارم حال خودت و نی نیت خوب باشه زود بیا فضای اینجارو عوض کن دلم گرفت خودت هم یکی دو سطری از احوالاتت بنویس با خبر بشیم
لیلا مامان پرنیا
22 اسفند 92 14:26
مبارکه دوست خوبم اگر بدونی چقدر خوشحال شدم......امیدوارم به سلامتی این دوران رو پشت سر بزاری وما بیایم عکس نی نی نازت رو تو وب ببینیممواظب خودت باش دوستم
نیلوفر
23 اسفند 92 20:25
این روزهای قشنگ بارداری خیلی زود میگذره. بشین و لذت لحظه به لحظه شو ببر نیر جون. انشااله به سلامتی به آخر راه میرسی دوستم
مامان پریسا و آنیسا
25 اسفند 92 8:50
خداااااااااااااااااااااااااااایا شکرت