هدیه ای از جنس خدا

من اومدم با وبلاگ تکونی....

1392/12/27 21:07
نویسنده : نیر
729 بازدید
اشتراک گذاری

Baby01c.gifسلام.....

سلامی به زیبایی بهار ...سلامی با بوی عشق و مادری

 

نفس مامان،من بالاخره بعداز مدتها اومدم با وبلاگ تکونی..آخه دیگه مهمون دلم شدی...هنوز هم باور ندارم که یه قلب کوچولوی ناز داره توی وجودم می تپه.02400000..آخه خیلی دردسرکشیدم نفس مامان تا بیایی پیشم...18900000

 

عزیزمامانی،وارد هفته ٩ شدم...حالم اصلا خوب نیس...خودت که داری میبینی مامانی...حالت تهوع خیلی شدید دارم،هیچی نمیتونم بخورم،٣کیلو وزن کم کردم....امااااااا،همشون به داشتنت می ارزه...

 

 

Animated GIF - pregnant mom برای سالم موندت، قرآن  شروع کردم...هر روز کلی باهات حرف میزنم ....از خدا میخوام تو رو سالم و سلامت،٩ماه تموم برام نگه داره..تا بیایی و  ببینی چه دنیایی برات میسازیم...آخه من و بابایی خیلی دوستت داریم.....

 

линеечка из розراستی نفسم،امشب چهارشنبه  سوری.....از همه جا داره صدای ترقه میااااد...انشالله که قدمهای نازت رو گذاشتی توی دنیای ما،شاهد ١٠٠٠ ها چهارشنبه سوری و  بهار میشی عزیزم..فعلا مواظب خودت باش و زود زود بزرگ شو..چون خیلی دلم میخواد بغلت کنم و ببوسمت............

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامی آیسا
27 اسفند 92 23:18
به به سلام سلام نیر جونم چه قالبِ قشنگی مبارکتون باشه الهی بگردم جوجه طلایی رو که مامانشو اذیت میکنه ...اما در عوض وقتی اومد تو بغلت یه خنده ی شیرین تمام خستگیتو بیرون میبره بزار حرف بزنه اسمت رو بگه نازت کنه بهش اخم کنی بیاد بوست کنه ...الهی شکر که خدا این نعمت رو بهت هدیه کرد بازم هزار هزار بار مبارک ایشالا سالم و سرحال 9 ماهگی و زایمان عالی دوستتون دارم میبوسمتون ا ------------------------------------------------------------------------ خیلی پیام قشنگی بود...عزیزم ممنون که بهمون سرمیزنی...خیلی دوستت دارم...آره دعا کنین نفسم صحیح و سالم بیاد بغلم و همه چی از یادم بره...
مامی آیسا
27 اسفند 92 23:21
راستی عیدتون هم پیشا پیش مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک سال خوبی رو براتون آرزو میکنم پُر از برکت و شادی و البته سلامتی
مامانی منتظر
28 اسفند 92 0:41
سال نوتون مبارک،منم به لطف خدا درنانمو شروع کردم اگه تونستین درمورد کارهای قبل وبعد انتقال که لازم یک فردذ ای وی افی بدونه اوضیح بدین ممنون بشم ؟14 روزو کامل استراحت کردین بعد انتقال تهران موندین؟خانواده درجریان این دوره ات بودن مامانی منتظر جونم...ایمیلی چیزی نداری بیام برات توضیح بدم؟؟؟؟یا میخوای همینجا بگم؟؟؟؟؟؟
وحیده
28 اسفند 92 14:56
سلام آبجی خوبی؟زیاد خودم مزاحم نمیشم انشالله که همه چی به خوبی پیش میره نگران نباش خدا بزرگه عزیزم --------------------------------------------------------------- ممنون وحیده جان که بهم سرمیزنی...بازم بیا...
فرزانه مامان علی اکبر
28 اسفند 92 19:35
سلام عزیزم مبارک باشه انشالله بسلامتی کوچولوی ناز ما بدنیا بیاد --------------------------------------------------------------------- قربونت برم فرزانه جونم...
پرتو
29 اسفند 92 11:40
بهار ثانیه ثانیه می آید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد سال نو مبارک
مامان سویل و اراز
1 فروردین 93 10:15
دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمرجاویدان بماند خدارا میدهم سوگند برعشق هر آن خواهی برایت آن بماند برایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبز باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان بماند
لیلا
4 فروردین 93 20:44
سلااااااااااااااااااااام نیر جون ساااال نوووو مبااارک چقدر از خوندن مطلب جدیدی ک تو وبلاگت گذاشتی خوشحال شدم چون دقیقا حرفای منه!! اشک تو چشمم جم شد/ انشا... بچه ات سالم بدنیا بیاد و سایه تو و باباش بالای سرش باشه/ منم التماس دعا دارم/ خیلی منتظرم زنگ بزنی 93/1/4 ------------------------------------------ قربونت برکم لیلا جونم که اینهمه مهربونی..ممنون که مرتبا بهم سرمیزنی...سال نوی شما هم مبارک باشه...
نیر
7 فروردین 93 17:54
دارم با اشک شوق مینویسم و نمیتونم جلوی اشکامو بگیرم باورم نمیشه خدایا شکرت من خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم تبریک میگم و دعا میکنم فرشته نازتو سالم بغل بگیری خدایا شکرت نیر جون دیدی گفتم یه روز مامان میشی غصه نخور با خواب و آرامش و استراحت خداحافظی کن چون قراره در اینده حسرتشونو بکشی ------------------------------------------------ سلام عزیزم....گریه نکن،منم گریه م میگیره..ممنون که این همه هوامو داری...برای فرشته ام بازم دعاکن....بازم بهمون سربزن...
مامانی منتظر
8 فروردین 93 16:15
اگر امکانش هست همین وبلاگتون توضیح بدین که همه منتظرایی که درمسیر سخت ناباروری هستن مسیرشون خورد اسفاده کنن ویه صلوات واسه نی نی خوشگلتون بفرستن...عزیزم به نظرتون مراقبت وشرایط روحی این سری درمانتون فرق داشت باسری قبل؟.....قربون محبتتون....انشاءاله خوش وخرم باشین
زری مامان مهدیار و صدرا
8 فروردین 93 22:18
نیر دوست داشتنی خیلیییییییییییی خوشحال شدم نمی تونم بگم چقدر خوشحالم امیدوارم قدم نی نیت خیر باشه و به سلامتی سال 93 یه سال بی نظیر براتون باشه اصلا نمی دونی چه حالی دارم از خوشحالی دارم نفس نفس می زنم دووووووووووووست دارم مامانی نازنین
زری مامان مهدیار و صدرا
8 فروردین 93 22:20
عیدت هزاااار بار مبارک دوست خوبم عزیزم هر روز صدقه بذار و یه بار تو بارداریت برای نی نی عقیقه کن یه بار هم ایشالا وقتی به دنیا اومد
فرشته مامان محمدرضا
9 فروردین 93 3:27
سلام نیر جون سال نو شما هم مبارک انشالله که سال خوبی همراه با سلامتی براتون باشه و فرشته کوچولوتو صحیح و سالم بگیری بغلت. دوستتون دارم
maryam
9 فروردین 93 13:22
سلام عزیزم خیلی خیلی خوشحال شدم که مامان شدیییی ایشالله بارداری خوبی داشته باشی .949
مامانی منتظر
10 فروردین 93 0:43
عزیزم نیر خیلی خوشحالم براتون،اگر تووبلاگتون بنویسین خیلی خوبه،به درد خیلی ازدوستان میخوره ،خدا نی نی تو واست حفظ کنه