هدیه ای از جنس خدا

سال 93 شروع شد نفسم.....با یه فرق قشنگ...

1393/1/10 13:10
نویسنده : نیر
596 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان....ZIBASAZ

خیلی معذرت میخوام که دیر به دیر میام و آپ میکنم...آخه خیلی

بدحالم فرشته ی من...هر روز حالم یه مدلی میشه ولی همشو بخاطر داشتن شما فرشته ی کوچولو تحمل میکنم...baby12.gif: 105 x 81  10.49kB

بیشتر وقتها بیحالم،آخه نمیتونم چیزی بخورم..راستی میدونم بزرگ شدی چون،شکمم یه کم اومده جلو...

این از حال و روز مامانی..زود زود بزرگ شو عروسکم...

Разноцветные сердечки

نفس مامان سال 93 شروع شد...به یه فرق قشنگ...شما تو دلم

بودی فرشته ی خوش عطر وبوی خدایی من...

پنجشنبه  راس ساعت 20:27 سال تحویل شدو سال جدید شروع

شد...عیدت مبارک باشه کوچولوی من...امسال من و بابایی خیلی

خوشحال بودیم ..انشالله سال بعدی توی بغلمون کلی عکس میگیریم

نفسم....میدونی چندسال بود که سرسفره های هفت سینمون تو رو

کم داشتیم...خدایا شکرت....اینم عکس از سفره هفت سین امسال

 

امسال خیلی ساده شد سفره مون ولی دیگه مامانی همین قدر از

دستش براومد..اون بلوز خوشگله مال شماست...اولین کادو از طرف

خاله...دستشون درد نکنه...

 

Разноцветные сердечки

امروز یکشنبه ١٠ فروردین٩٣،وقت دکتر دارم...سعی میکنم زیاد به

چیزای منفی فکر نکنم ولی استرس دارم فرشته ی من،نکنه چیزی

بگن،نکنه اتفاقی بیفته...نفسم منتظر خبرای خوب ازت هستم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

darya
10 فروردین 93 14:55
سلام نیر عزیزمممممممم سال نوت مبارک ان شالله سال دیگه با نی نی خوشکلت سر سفره باشین عزیزممممممممم سال 93 سال تو هستش برا چی به چیزای منفی فکر میکنی ان شالله همه چی خوب پیش میرههههه بووووسسسسسسسس ---------------------------------------- دریای عزیزم ممنون از دلگرمی هات....مادرشدن یعنی فقط نگرانی...ولی میدونم که خدا خیلی بزرگه،همون خدایی که فرشته مو بهم بخشیده نگهدارش هم هست...بازم بیا...
مامانی منتظر
11 فروردین 93 23:47
خوشی هاتون مستدام عزیزم سال نوتون مبارک باشه،سال 94 با نی نی بفل انشاءاله تحویل سال نو کنین ----------------------------------------------------------------------- ممنون عزیزم...ممنون از دلگرمیها و دعاهای قشنگت...
مریم (مامان آندیا )
12 فروردین 93 16:09
سلام خانومی...سال نو مبارک خیلی خوشحال شدم که داری مامان میشی....این بهترین عیدی هست که خدا بهت داده قدر این روزا رو بدون......همیشه شاد و سلامت باشی ---------------------------------------------------------------- آره عزیزم این عید بهترین عید عمرم بود..ممنون از دعاهای قشنگت..
فرزانه مامان علی اکبر
12 فروردین 93 18:20
انشالا سال دیگه 3 تایی باشید عزیزم خدا نینی رو برات نگه داره ------------------------------------------------------------------------ ممنون فرزانه عزیزم....
di@na
16 فروردین 93 11:19
سلام نیر جون سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی همراه همسرو نوگلت انشالله که همه چیز برات خوب پیش بره --------------------------------------------------- سلااااام دیانا خانم....ممنون که بهمون سرزدی عزیزم....ممنون که دعامون کردی خاله مهربون...انشالله خبرهای خوب خودت رو اینبار بشنویم....بازم بیا....
وحیده
16 فروردین 93 12:49
سلام آبجی جونم خوبی؟راستی وبلاگت که اهنگش رو عوض کردی خیلی خوبه اون یکی خیلی سوز داشت عکس بالای صفحه هم حرف نداره انشالله هر چه زودتر جنسیتش مشخص میشه ما هم به فکر کادوهامون میشیم دختر یا پسر فرقی نداره ها سالم باشه هر چی خدا صلاح میدونه اون باشه من که بی صبرانه منتظر تعیین جنس هستم دوست دارم مواظب خودت باش -------------------------- ممنون عزیزم.....دعا کن سالم باشه اول...بعد بریم سراغ جنسیت که خودمم خیلی مشتاقم بدونم.....
مامان سویل و اراز
23 فروردین 93 9:02
سلام نیر جون خوبی؟ نی نی هات بزرگ شدن؟ چرا از احوالاتتون نمینویسی؟ البته میدونم هااااااااا در استراحتی جنسیتشون مشخص شد؟ ----------------------------------------------------------- سلام شهره جونم...ممون که بهم سر زدی...من که نوشتم که عزیزم.....بخونی میبینی ،فقط یکی از نینی هام موند برام و همونم الان نفسم شده...از روی سویل و آراز گل میبوسم...
مارال
17 اردیبهشت 93 8:20
سلام نیر جون یه زحمت می کشیدی موقع سال تحویل اون روفرشی رو جمع می کردی می بردی می تکوندی می زاشتی جایی مارال ناقلاااا....خودت مگه تبریزی نیستی..واسه من تیریپ تهرونیا رو گرفتی.... بازم بیا..خوشحال شدم..