هدیه ای از جنس خدا

نفس مامان فردا یه روز مهمه...

1393/1/22 19:35
نویسنده : نیر
660 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان...فرشته ی نازم...

 

عروسک من،خیلی دیر به دیر میتونم بیام...آخه خیلی بدحالم...کلی از

خوردن افتادم،حالم اکثر روزا بد میشه....معده دردشدید دارم با حالت

تهوع و صفرا...بس که نمیخورم بیشتر بیحال میشم،همه میگن باید بهم سرم بزنن.....اماااااااااا

 

این روزا رو خیلی دوست دارم،بخاطر داشتنت،بخاطر بودنت...

 

اومدم بگم فردا روز مهمی برای من و بابایی...فردا وقت سونوگرافی غربالگری دارم..هردوتامون نگران جوابش هستیم،ابتسامات وبكاء سمايلات حزينه ابتسامات وخيبهابتسامات وبكاء سمايلات حزينه ابتسامات وخيبهولی دلمون هم برای دیدنت تنگ شده...بی صبرانه منتظرم ببینمت و تو هم

از اون ژستهای خوشگل برای مامانی بگیری  و من دلم  ضعف بره...

 

دیگه نمیتونم بنویسم ،حالت تهوع امونم نمیده فرشته ی نازم...من

برم..فردا  منتظرت هستم که یه خودی نشون بدی و انشالله خبرهای

خوب ازت بگیریم...اینم یه شاخه از شکوفه های بهاری تقدیم به نفسم...Penguin Miss You quote

 

خدااااایا ..ای بهترین حافظان،حافظ و نگهدار نفس من باش...از جواب

سونوگرافی فردا میترسم ولی باز توکلم به خودته..کمکم کن...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ترانه های کودکانه بشنو
22 فروردین 93 20:27
گلچین زیبایی از زیباترین ترانه های کودکانه را در این مطلب برای شما خوبان گردآوری کرده ایم. شما در ادامه مطلب هم به متن ترانه های با طراوت کودکانه دسترسی خواهید داشت و هم می توانید این ترانه های شاد را بشنوید. این اشعار کودکانه می تواند خلاقیت کودکانه دلبند شما را شکوفا کند و او را برای فراگرفتن یک سرود شاد به وجد آورد. برای پخش آنلاین این ترانه ها و خواندن اشعار روی لینک ما کلیک کنید.
لیلا
22 فروردین 93 22:03
نیر عزیز، منم 26 ام نوبت غربالگری و سونو دارم ، توکلمون به خدا باشه ، خودش محافظ فرزندانمون میشه، راستی میری تهران؟ نسل امید؟ چون من اونجا وقت دارم یعنی دکتر گف ------------------------------------------------------------- به به سلااام لیلا خانم گل...نظر خصوصی میذاشتی نمیتونستم جواب بدم،نه عزیزم من اصلا تهران نمیام،خانم دکتر بهم تو تبریز یه دکتر معرفی کرد...بازم بیا و خبر بده از خودت......
وحیده
23 فروردین 93 21:18
سلام ابجی جونم الان داشتم با مامان حرف میزدم گفت همه چی نرمال بوده بازم گریه ام گرفت از خوشحالی میگفت داداشم صدای قلبشو شنیده وخوشحال شده خداروشکر انشالله روزای خوبی در کنار هم داشته باشیم هممون مواظب خودت باش یکم غذا بخور به خودت برس راستی زنگیدم خونه برنداشتی بعدا صحبت میکنیم ---------------------------------------------------------------------- وحیده جون ممنون که بهم سرمیزنی...و ممنون از دعاهای قشنگت...انشالله نوبت شماها...
مامانی منتظر
24 فروردین 93 0:10
نگران نباش خدا پشت وپناهت....همه چی مرتبه ------------------------------------------------------- مامانی منتظر عزیزم...ممنون از دلگرمیت...
نی نی نیومده
2 اردیبهشت 93 13:55
سلام نیرجون اگه میشه به لینک من هم یه سری بزن