هدیه ای از جنس خدا

خداااایا شکرت،نفسم سالم و سلامته

1393/1/25 19:43
نویسنده : نیر
595 بازدید
اشتراک گذاری

http://zibasaz.niniweblog.com/

اومدم با اشک و زاری از خدای خودم تشکر کنم..از خدای این همه

مهربونی،از خدایی که دلمونو بازم شاد کرد.....خدایا شکرت،بالاخره

جواب آزمایشهای غربالگری اومد و همه چی رو به راه بود...خدایا

شکرت که نفسم سالم و سلامته.....

 

نفس مامان یادته بهت گفته بودم برای مامانی و بابایی یه خودی

نشون بده،دیدی گفتم دلمون برات تنگ شده...باورت نشده هنوز چه

مامانی و بابایی دلتنگ و منتظری داری عزیزدلم...؟؟؟

 

شنبه 23فروردین رفتیم سونوی غربالگری..وااای فقط خدا میدونه چه

نگران بودیم و از طرفی منتظر دیدنت..خانم دکتر که دستگاه

سونوگرافی رو روشن کرد،دیدم اشک از چشمهای بابابی سرازیر

شد،واااااای خدای من یعنی این فرشته ی من بووودباورم

نمیشد،گریه مجال دیدن نمی داد،آخه خیلی سال بود منتظر دیدن

همچین لحظه ای بودم،ماشالله چقدر بزرگ شده بودی عزیزکم..ستون

فقرات،گردن،دستها،پاها،انگشتهات،همه جات سالم بود...چقدر 

شیطون بودی،اصلا یه جا واینمیستادی..خیلی شلوغ بودی،انگشتت

 رو هم بردی دهنت،یدونه هم با کله زدی به شکم مامانی...الهی من

قربون شیطونیهات برم...اومدم عکس وجود نازتو برات یادگاری بزارم

عزیزکم...تند تند بزرگ شو که از شنبه دلمونو آب کردی...راستی

جنسیتت رو بهم نگفتن ولی مهم سلامتیت بود انشالله

اونم  2یا3هفته بعد میگن نفسم...

 

линеечка из розحالا بگم از احوالات خودم...خونه نشینی کلافه ام کرده،حالت تهوعم

بازم هست ولی بعضی روزا خوب میشم،مثلا امروز خیلی بدحالم ولی

باید میومدم و می نوشتم ...شکمم دیگه داره به چشم میاد

نفسم...خیلی خجالت میکشم ولی من و بابایی توی دنیای خودمون با

این شکم کمی بزرگ حال و هوایی داریم...آخه با دیدن شکمم

احساس میکنم بزرگتر میشی نفسم...هنوزم زیاد نمیتونم غذا

بخورم...جواب هورمون حاملگیم بالا اومده،واسه همین فکر میکنم این

بدحالی ها از اون باشه..انشالله یکشنبه 31 فروردین میرم دکتر تا ببینم

جریان چیه..تا اون  موقع تند تند بزرگ شو و زودی بیا بغلم ببین چه

مامان و بابایی سالها انتظارتو کشیدن..خیلی دوستت دارم عروسکم..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

وحیده
25 فروردین 93 20:26
سلااام بازم من اومدم بهت زیاد زنگ نمیزنم که میخوابی مزاحم نشم خدایاااااااااااا شکرتتتتتتتتتتتتت انشالله به سلامتی نی نی خوشکلمون رو بغل بگیری راستی زن فرشادم یک ماهه حامله اس گفتم بگم باز میام سر میزنم تو عکس چقدر بزرگ شدهههههههه همه چیش معلومه ها از نزدیک ندیده بودم بازم خوشحالممممممممممم ------------------------------------------------------------- ممنون که بهمون سرمیزنی وحیده جون...میبینی چه جیگری دارم...انشالله قسمت خودت ...
مامی آیسا
25 فروردین 93 20:31
سلللللللللللام عزیزم الهی شکر که هر دوتاتون سالم هستید خدا رو واسه خاطر جوجه کوچولو شکر.نیر جونم میگم حاملگی همینه یه روز حال خوبی داری یه روز خرابی.البته هر ماه تغییر هم داره ایشالا تو ماه 4 به بعد هر روز بهتر میشی من خودم تا پایان 3 ماهگی 3 کیلو وزن کم کردم.ایشال به خوبی و خوشی پشت سر میزاری و دوردونه میاد تو بغلت .مواظب خودت باش سعی کن آبمیوه طبیعی بخوری. و خربزه که اومد حتما بخور چون خیلی عالیه واسه سلامت نی نی و قد و قیافه خیلی تاثیر دارهودوستتون دارم هزارتا بوسسسسسسسسسسسس از دوتاتون ---------------------------------------------------- مامی آیسا جونم ممنون از مهربونی هاتون..و بازم ممنون از راهنماییهاتون...چشم حتما خربزه که اومد میخورم..منم میبوسمتون..ببخشید من کم سر میزنم...من شرمکنده ی محبتهاتون هستم...
darya
25 فروردین 93 23:17
سلام عزیز دلم خدارو هزار مرتبه شکرررررررررررررررررررررررررر که همه چی خوبه خیلی خیلی حواستو جمع کن خیلی به خودت برس و مواظب خودت باش ان شالله روز به روز نی نی ات بزرگ میشه و انشالله به موقعش میاد تو بغلت ------------------------------------------------- ممنونم دریای مهربونم که بهم سرمیزنی...بازم دعامون کن خاله ی مهربون...
مامانی منتظر
28 فروردین 93 7:39
مامان نیر پیشاپیش رورتون مبارک باشه عزیزمشکرشکرخوشحالم کردی بااین خبرتون ،عزیزم درآستانه پانکچرم دوست دارم اگرامکانش هست،بنویس ازمراقبتات غذایی ویا...بعد وقبل انتقال؟اگر تووب نمیخواین ایمیل بگم واسم درست کنن؟ ---------------------------------------------------------------------- سلااام عزیزدلم..مامانی منتظر جونم من شرمندت هستم..ببین من 2تا آدرس سایت برات میذارم حتما حتما برو اونا رو بخون..منم همونا رو رعایت کردم... http://ninimaman.blogfa.com http://www.mamana90.blogfa.com ببین عزیزدلم..تامیتونی تا قبل انتقال گرمیجات بخور...بری تو آدرس اولی توصیه های مامان رسا رو حتما انجام بده..رحمتو گرم کن..بعد ژانکچرت هم اگه انشالله هایپر نشدی بازم به تغذیه ات برس و گرمی بخور..از شب انتقال من تا 4شب 1قاشق نشاسته ذرت رو توی یه لیوان شیرحل کردم و خوردم..درکل نشاسته برای گرفتن جنینها خوبه عزیزم...دیگه اصلا اصلا تا روز آزمایش گرمی نخور..به بخور...بقیه ی مطالب رو منم از همین 2تا سایت برداشتم...انشالله که با خبرای خوب میای..حتما بهم خبراتو بده..منتظرم و برات دعا میکنم....
پرتو
28 فروردین 93 22:18
تبریک میگم عزیزم انشاالله خدا براتون 12000000 سال حفظش کنه و سایه شما پدر و مادر گلشم براش نگه داره 100000000 سال آمین روزتم مبارک البته پیشاپیش قربون دل مهربونت برم پرتو جونم...
سعيده مامان محمدمهدي
31 فروردین 93 15:48
وقتی خدا تن آفرید از برگ گل زن آفرید احساس عاشق بودنو به خاطر زن آفرید روززن و روز مادر مبارك ممنون عزیزم..روز زن شما هم با تاخیر مبارک....