هدیه ای از جنس خدا

سلام نفسم؛من اومدم با چندتا خبر....

1393/2/3 12:44
نویسنده : نیر
583 بازدید
اشتراک گذاری

خط ستاره................سلاااااااام نفسم................خط ستاره

 

نفس مامان من خیلی شرمنده ام که دیر به دیر به وبلاگت

سرمیزنم..این حال و روز من اصلا خوب بشو نیست،آخرش هم کار داد

دستم..چهارشنبه 27 فروردین بالاخره بیمارستانی شدم..عصر روز

چهارشنبه حالم اونقدر خراب شد که فقط خودمو رسوندم به تلفن و

زنگ زدم به باباجون و مامان جون که بیان و منو ببرن ب

یمارستان..ساعت 6 رسیدیم بیمارستان و منو تا ساعت10 بستری

کردن..سرم و آمپول خوردم کلی نفسم..یه کم بهتر شده بودم ولی

دوباره ،2-3 روزه که قاطی کردم،بازم تهوع و بدحالی دامن گیرم

شده ..ولی همشو بخاطر تو تحمل میکنم عروسکم..از اون روز هم

باباجون نذاشت دیگه برم خونه ی خودمون و اسباب کشی کردیم با

بابای مهربونت اومدیم خونه ی باباجون و مامان جون...اینجا کلی

بهمون میرسن نینی قشنگم..درسته که من زیاد نمیتونم بخورم ولی

به نسبت خونه که تنها می موندم خیلی بهتر شدم...هرچی میخوام

 فراهمه اینجا..تو هم زود زود بزرگ شو نفسم و بیا بغل من و بابایی

 که خیلی منتظریم...

خط ستارهخط ستارهخط ستاره

یکشنبه 31 فروردین،هم وقت دکتر داشتم..جواب سونوگرافی

غربالگری و آزمایش رو بردم که ببینم چی میگه خانم دکتر..خانم دکتر

هم گفت همه چی عالیه..برای جنسیت هم گفت هنوز زوده..من که

برام فقط سلامتی تو مهم بود عروسکم..جنسیت اصلا برام فرقی

نداره..

 

خط ستارهخط ستارهخط ستاره

برای 21 اردیبهشت ماه دوباره وقت دکتر داریم عزیزکم...تند تند بزرگ

شو...خیلی دوستت دارم نفسم...

عکس عاشقانه متحرک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)