هدیه ای از جنس خدا

روز پدر و روز مرد و احوالات نفسم...

1393/2/24 11:16
نویسنده : نیر
585 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانی...   2010417212545111

 

دیشب اومده بودم به وبلاگت،کلی هم برات نوشتم ولی متاسفانه ویندوز

 همشو پاک کردSeufzen und warten smileys..الان دوباره اومدم تا برات بنویسم..Seufzen und warten smileys

Stern linien

 

1شنبه وقت دکتر داشتیم مامانی..خداروشکر همه چی خوب بودو از همه

مهمتر اینکه بازم صدای قلب نازنینتو شنیدم..وای نمیدونی چقدر عاشق

اون لحظه هستم..دلم میخواد هرروز این صدای خوشگل رو بشنوم..انشالله

که قلبت 1000سال برات  بتپه...

 

Stern linien

 

دیشب هم شب ولادت حضرت علی بووود که مصادف میشه با روز مرد و

پدر..مامانی که برای بابایی متاسفانه هیچی نتونست بخره،آخه مامانی

نمیتونه بره بیرون..عوضش کلی بهش تبریک گفتم..برای باباجون هم  کادو

گرفته بودیم..الهی فدای همسرمهربونم بشم که امسال بابایی هم

شده..emoticon.از همینجا  دوباره به پدرم و همسرم میگم روزتون مبارک..این گلهای

خوشگل هم تقدیم به پدرم و بابایی مهربونت..

 

totalgifs.com rosas gif gif 102.gif

 

 

Stern linien

 

 

اگه احوالات مامانی رو بپرسی..یه کم بهترشدم..خداروشکر اینجا مامان

جون و باباجون بهم میرسن ..1کیلو و نیم وزنم اضافه شده..کمی غذا

میخورم ولی بازم از بعضی غذاها بدم میاد..جای آمپولهام که عفونت کرده

بود اصلا خوب نمیشه،یعنی کمی بهترشده ها ولی چون خیلی عمیق بود

هنوز خیلی مونده تا خوب بشه..خانم دکتر هم وقتی دید گفت باید بری

پیش جراح که من نمیرم..می مونه خودش خوب میشه..دور نافم دیگه جا

ندارم برای آمپول زدن..امروز صبح اونقدر  دردم اومده که نگوو..ولی همه ی

این سختیها به داشتن فرشته ای مثل شما می ارزه...smiley

 

Stern linien

 

زودزود بزرگ شو فرشته ی من.Engel mini bilder.من و بابایی داریم روزها رو میشماریم تا وقت

سونوگرافی  برسه و ببینیمت..خیلی دوستت داریم فرشته ی خدایی

ما...

پسندها (3)

نظرات (8)

مهدیا
23 اردیبهشت 93 12:40
سلام ویلاگ خوبی دارین ........ چقدر خوش ذوق هستین.... به ما هم سر بزن
دریا
23 اردیبهشت 93 20:27
عزیزم به سلامتی روزاتو بگذرونی من همیشخ برات دعا میکنم وقتی ان شالله بچه اتو بغل کنی همه دردات فرامئوش میشه و همشون میشه زیباترین خاطرات زندگیت -------------------------------------------------------------------- قربونت برم دریا جانم...ممنون از دعاهاتون...
مامان سویل و آراز
24 اردیبهشت 93 16:37
اگر نباشی پدر دلم که هیچ دنیا هم تنگ می شود… روز پدر و ولادت حضرت علی مبارک
مامی یکتا
24 اردیبهشت 93 18:19
نیر جونم سلام انشالله صحیح وسالم نینیت رو بغل کنی عزیزم برات خیلی خوشحالم لطفا به فکر خودتم باش مامان نی نی ---------------------------------------------------------------------------------- ممنونم عزیزدلم که به فکرمی...دعامون کن..
ستاره 63
26 اردیبهشت 93 23:35
نیر جون ایشاله نی نی به سلامتی به دنیا میاد وهمه اینارو فراموش میکنییییی ------------------------------------------------------------------------- سلام خاله ستاره ..چه خوب کردی اومدی..خیلی خوشحالمون کردی خاله جونی..ممنون از دعای قشنگت...
مامان مریم ❤
27 اردیبهشت 93 2:06
--------------------------------------------------------------------
مامان فرشته
28 اردیبهشت 93 13:58
سلام نیر جونم انشالله که به سلامتی دوران بارداری رو تموم کنی و نی نی خوشگلت رو بغل بگیری. قربونت برم مامان فرشته جان...ممنون که بهمون سرزدی خاله ی مهربون..
مامانی منتظر
28 اردیبهشت 93 22:55
سلام نیر جان،میکرو شدم پیشه فرزدی جنین شناسم دکترنوری بود دکترگفت وضعیتت خوبه و8سلولی انتقال دادیم ولی تو پرونده ام 4سلولی حالا نمیدونم اشتباه نوشته بودن یانه؟قراره ازخوذه دکترنوری بپرسم،متاسفانه منفی شد گرچه استراحتم خوبنبود اما باز.....به نظرت اینبار هچینگ کنم،یابی خیال شمو برم تهران پبش دکترشما؟چرابعضی ها نتیجه وبعضی ها نمیگرن؟من خم وراست شدنورعایت نکردم --------------------------------------------------------------------------------- سلام عزیزدلم...اول از همه اینو گم که خیلی عصبانی شدم گفتی استراحت نکردی..آخه چرا..این همه زحمت بکش بعد بیا و رعایت نکن...بعدش بگم اگه بازم جنین داری یه بازم هچینگ کن و بذار انتقال بده..بهت خراش رحم داده بوود عزیزم؟؟؟راستی منم میرم پیش فرزدی..والله دکترعارفی که تو تهران خیلی تعریف فرزدی رو کرد ..هرکسی یه سرنوشتی داره دیگه...خودتو ناراحت نکن..بازم بیا و بگو چیکارا کردی...حتما حتما بیا..میتونی شمارتو خصوصی بذاری برام..از وایبر باهات صحبت میکنم حتما...