هدیه ای از جنس خدا

اومدم یه خبر خوب بدم..

1393/3/1 13:29
نویسنده : نیر
744 بازدید
اشتراک گذاری

http://zibasaz.niniweblog.com/

 

سلام نفس مامانی..خوبی عروسکم؟؟؟

از یه جایی میدونم که خیلی خوبه حالت..نمی پرسی از کجا؟؟؟؟

ای شیطونک بلای من..از دیروز داری به شکم مامانی لگد میزنی.totalgifs.com gravidas gif gif ccmpreg2f.gif.ببین

بازم اشکمو درآوردیا..مامانی دیگه دلش اونقدر نازک شده که نگو و نپرس...از بس

واسه اومدنت  دردسر کشیدم دیگه دلی برام نمونده..از همه چی ناراحت میشم

و گریه ام میگیره نفسم...بگذریم.......

 

واااای خدایا شکرت..بالاخره انتظارم تموم شد و تکونهای عروسکمو حس

کردم...نمیدونی چه حالی دارم وقتی لگدم میزنی..از همه جای شکمم حبابهای

کوچیک و بزرگ میزنه..این به این معنیه که خیلی شیطونیااااا. ...الهی

فدات بشه مامانی..وقتی به بابایی هم گفتم اونم گریه کرد..نمیدونی من و بابایی

چقدر عاشقتیم وروجک بلا...

راستی 4شنبه که میشه7خرداد وقت سونوگرافی  آنومالی داریم..انشالله که

سالم و سلامتی و اونجا  هم شیطونیهاتو میبینیم و غش میکنیم من و بابایی..

انشالله جنسیت رو هم بهمون میگن....شما فقط سالم و سلامت باش،جنسیت

برامون هیچ فرقی نداره عزیزکم..ولی بازم بی صبرانه منتظر اون روزم..

بازم میگم اون روز یادت نره از اون ژست خوشگلا برامون بگیریاااا...

من و بابایی خیلی دوستت داریم ..زود زود بزرگ شو نفسم و بدو بیا بغلمون..connie_mama.gif             connie_mama.gif        connie_mama.gif                                 connie_mama.gif                     connie_mama.gif         

     

الان داره بارون می باره نفسم..بیا دعا کنیم برای همه ی خاله هایی که منتظر نینی هستن..خدااایا هیچ زنی رو تو حسرت بچه دارشدن نذار..الهی آمین...                                  

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان نی نی
1 خرداد 93 13:45
سلام دوست عزیزم خیلی خوشحالم که نی نی قشنگت تو دلته و صحیح و سالمه انشالله به سلامتی دنیا بیاد و خونتون و شادتر از الان کنه --------------------------------------------------------------------------------- دوست عزیزم خیلی ممنون از همدردی و همراهیتون...بازم دعامون کنین
قوقی ( مامان پارسا )
2 خرداد 93 1:06
سلام عزیزم خیلی تبریک میگم تکون خوردنای نی نی کوچولوتو ایشالا که به سلامتی این دورانو سپری کنی و نی نی خوشگل بپره بغلت...... بوس ------------------------------------------------------------------------------- ممنون مامان پارسا...ممنون از دعاهای قشنگت...
زری مامان مهدیار و صدرا
2 خرداد 93 23:44
عزیزم از صمیم قلب آرزو می کنم که نی نی نازنینت سالم و سلامت باشه و ایشالا به خوبی و خوشی روزهای بارداریت رو طی کنی مامانی مهربون نیر عزیزم همه ش این مدت یادتو کردم و برای خودت و نی نی ت اگه قابل باشم دعا کردم ------------------------------------------------------------------------------- خیلی خیلی ممنونم از همراهیتون و از دعاهای قشنگتون..
مامانی منتظر
3 خرداد 93 20:57
نیر جان عزیزم،دومین خبرخوش وبلاکتو خوندم این تکوناش مبارک وجودت باشه،لذت ببر ویاد روزایی بیافت که خیلی آرزوشو داشتی......خوشحالم واست عزیزم،جنسیت واسه زنانی باشرایط ما مهم نیست هرچه باشد فقط صالح باشه،بچه صالح گلی ازگل های بهشت است..ذیروز شمارموواست فرستادم اما متن وبتو نخونده بودم،نیر جان این پریود که شدم میرم واسه انتقال ----------------------------------------------------------------------------------------------- واقعا همینطوره ..جنسیت برای ماها اصلا فرق نداره..تو وایبر هستی عزیزم؟؟بهت پیام میدم
مامانی منتظر
5 خرداد 93 18:26
عزیزمانشاءاله که اوضاع بزوفق مراد باشه،منتظرتم قربونت --------------------------------------------------------------- خیلی ممنونم عزیزم...
مامان فرشته
9 خرداد 93 6:22
نیر جون خوب مواظب خودت و نی نی کوچولو باش