هدیه ای از جنس خدا

یدونه گل پسر سالم و خوشگل داریم

1393/3/7 18:59
نویسنده : نیر
864 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی به رنگ و بوی مادری ....

نفسم...عروسکم...همه ی زندگیم....امروز ساعت 3 رفتیم با بابایی سونو گرافی...واای که

نمیدونی چه حالی داشتیم..از طرفی دلم شور سلامتیتو میزد،از طرفی هم دلم میخواست

بدونم ،فرشته ام پسره یه دختر..کلی چیز میز شیرین خوردم که تکون بخوری و روتو

برنگردونی..آفرین به جیگر حرف گوش کنم،بازی میکردی و همه جای بدنتو نشونمون میدادی..

 

خدااایا چه تصاویری ،باورم نمیشد تو مهمون دلمی...بازم گریه کردم مامانی..میبینی هروقت

میام با شما صحبت کنم گریه ام میگیره..مثل اینکه هوزم باورم نشده شما رو دارم...بگذریم

 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 

خبر...خبر.....خبرای توپ

 

آقای دکتر خبر جنسیت رو یدفعه ای گفت درحالی که من بغض کرده بودم و داشتم سلامتیتو

چک میکردم..آقای دکتر گفت یه پسر دارین...وااای م عاشق پسربچه هام..از اول حاملگیم هم

میدونستم پسردارم ولی به هیشکی نگفته بودم...

اولین قهرمان زندگیم پدرم بووود..دومیش بابایی مهربونت..سومیش هم تو شدی گل پسرم

خیلی عاشقت..خیلی دوستت دارم..ممنون که  به زندگیم اومدی پسرم

هنوزم باورم نمیشه یعنی من ،مامان یه پسر ناز شدم؟؟؟؟

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

راستی پسرم فیلم سونوگرافی رو هم گرفتیم..چه صورت ماهی داری مامانی..چقدر خوشگل

افتادی تو فیلمت....خیلی دوست دارم عزیزکم..نمیدونی بابایی چه ذوقی میکرد..حرفها و

جمله هام بیانگر احساساتم نیستن..میدونم که میدونی الان چه حالی دارم چون بعد خدا الان

شما از همه بهم نزدیکتری...

اومدم بگم ...یدونه گل پسر سالم و خوشگل داریم...که خیلی هم دوسش داریم

این از عکسها و سی دی ..میذارم برای یادگاری..

اینم عکس صورت ماهت پسرررم..چقدر خوشگلی...

 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (11)

وحیده
7 خرداد 93 18:15
سلاااااااااام وای که چه قدر خوشحالم خداروشکر که سالمه راستی عکسا کامل دیده نمیشه یه کم تار افتاده منم میرم اون شورت خوشکل که دیده بودم رومیخرم -------------------------------------------------------------------------- کلا عکسها رو حرفه ای انداخته وحیده جوون..از جمجمه و استخوانهاست..مخصوص دکتراست..ممنون عمه جوووون
باران 66
7 خرداد 93 19:42
نیرمممممم عزیزم مبارکت باشه این اقا پسره گل انشالله که دامادش کنی قربونش بشه خاله باران
مامانی منتظر
7 خرداد 93 20:34
خوشحالم که سومین قهرمان زندگیتون خودشونشون دادخداراشکر،خدا حفظش کنه،حالا اسمشو چی تصمیم داری بزاری؟؟؟؟منتظرپیامکتم؟همون پیامک ساده وایبر گوشی خودم نصب نیست؟ولی شوهرم چرا
زری مامان مهدیار و صدرا
7 خرداد 93 23:39
نیر نازنینم خیلییییییییی خوشحالم که خوب و خوشحالی و از همه مهمتر یه نی نی گل پسر داری. ایشالا به حق این صبری که کردی تا خدا یه گل بهت هدیه بده برات فرزند لایقی بشه و باعث افتخارت بشه عزیز دلمممممممم
زری مامان مهدیار و صدرا
7 خرداد 93 23:40
مامانی گل قربون اون اشکات بشم ایشالا که همیشه اشک شوق بریزی
قوقی ( مامان پارسا )
8 خرداد 93 2:47
عزیزم مبارکه گل پسری خیلی خوشحالم که به آرزوت رسیدی.......
لی لی ✂
8 خرداد 93 14:28
مبارکت باشه عزیزم
مامان سویل و آراز
9 خرداد 93 0:58
وااااااای پسر قند عسل خیلی خوشحال شدم خدا حفظش کنه این مرد کوچولوتو
مامان فرشته
9 خرداد 93 6:26
نیر جون تبریک میگم
مامی آیسا
10 خرداد 93 0:19
به به سلاااااااااااام نیر جون .مبارکه ایشالا همیشه خبر سلامتی باشه خدارو شکر که نی نی سالمه و صاحب یه ووروجک شیطون بلا شدی . یه پسر قند و عسل ایشالا خدا واستون حفظش کنه.منم دل نازک شدم نیر جونم این پسملی شما مارو هم به گریه انداخت با اون قیافش چه ژستی هم گرفته الهی بگردم اون بینی سر بالاشو...م.اظب خودتون باشید راستی تو پست بالا خبر نگرانی دادی اینقدر فکرای بد نکن خدایی که تا الان نگهش داشته بعدش هم مراقبش هست شما مثل همیشه فقط توکل داشته باش.واسه پسرمون خوب نیست هاا. گر نگهدار من آن است که من میدانم...شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
نی نی نیومده
29 مرداد 93 13:46
سلام نیر جونم /خیلی خوشحال شدم که یه گل پسر داری توی دلت/خدا رو شکر که خدا بهت یه نی نی ناز داده/نیر جونم مواظب خودت وکوچولوی خاله باش/نیر جونم برام دعا کن/بهم سر بزن عزیزم/راستی اسم گل پسرت رو چی گذاشتی/فدای تو