هدیه ای از جنس خدا

نگرانتم پسرم

1393/3/8 13:29
نویسنده : نیر
949 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم،قند عسلم...

نگرانتم پسرم...totalgifs.com bebes gif gif bebes10.gif

اگه این گریه امون بده مینویسم...

دیروز دکتر سونوگرافی یه موضوعی رو بهم گفت که خیلی نگرانم کرده،نخواستم  تو پست دیروز بنویسم ..اما امروز کلی پرس و جو کردم، به خانم دکترت تو تهران هم زنگ زدم و جوااب کمی نگران کننده بوود ...وای خدای من.....

دیروز بهم گفتن شما  سرت پایینه پسرم و از طرفی به یک دلیل دیگه که نمیتونم بنویسم ،یه خطر  تهدیدمون میکنه...باید فقط و فقط  استراحت کنم..خیلی نگرانم پسرک نازم..

یکشنبه وقت دکتر دارم مامانی ،تا اون روز استراحت مطلق تا ببینیم دکتر چی میگه...

خدااایا گل پسرمو به دستهای مهربون و خداییت میسپارم...خیلی مواظبش باش خدای مهربون..دیگه گریه نمیذاره چیزی بنویسم..خیلی دوستت دارم پسرم...اگه ممکنه مواظب خودت باش...

پسندها (2)

نظرات (9)

ارام (کوچمولو)
8 خرداد 93 13:24
دوست عزیزم اینکه سرش پایینه جای نگرانی نیست چون نینی تو این سن تغییر مکان میده اخه نینی منم دوبار جاشو عوض کرد نگران شدم از دکتر پرسیدم گفت جای نگرانی نیست ولی در مورد اون یکی اره تا میتونی استراحت کن
vahide
8 خرداد 93 16:34
خیلی نگران شدم به هیچ کس حتی مامان نگفتم فقط وفقط استراحت کن پلله بالا و پایین نرو من سر کار نمیرم حتی اگه نیاز بود میام بهت میرسم امیرم مخالفت نمیکنه اگه نیاز بود حتما بهم بگو بدون رودربایستی. گریه نکن گلم خدا بزرگه هرچی اون صلاح بدونه اون میشه جفتتون رو به خدا میسپارم که نگهدارتون باشه
مامان باران
9 خرداد 93 0:14
نه بابا نیر جون این حرفا چیه.خدا پسرتو سالم برات نگه داره
مامان سویل و آراز
9 خرداد 93 0:59
واااااااااای چرا مامانی من هم نگران شدم تو رو خدا مواظب خودت باش منتظر خبرای خوبت هستم
مامانی منتظر
9 خرداد 93 19:44
سلام،نیرجان عزیزم دلشوره های مادرانه ات مبارک انشاءاله ختم بهخیر بشه وانشاءاله هرچی بااستراحت برطرف بشه،نمیتونم بگم نگران نباش چون مادرشدی اما توکلتو ازدست نده نعوذبه الله ازقدرت خدا که خارج نیست....واسه منم دعا کن عزیزم
زری مامان مهدیار و صدرا
10 خرداد 93 0:06
عزیز دلمممممممم اونی که بهت داده خودش هم حافظشه توکلت به خدای مهربون باشه تو دوران بارداری هم می شه نی نی رو عقیقه کرد کتاب ریحانه بهشتی نوشته حتما ایشالا عقیقه ش کن، خودت و نی نی گلت از بلاها به دور باشین منم تو دوران بارداری کلیییییی اتفاقای عجیب و غریب برام افتاد یکیش هم آبله مرغون بود ولی خدا خواست و نی نی م سالم بود شکر خدا مهربون من ایشالا که نی نی گلت سالم و سلامت میاد بغلت
ستاره63
10 خرداد 93 9:36
نير جون پسر دار شدنت مبارك عزيزم..ايشاله به سلامتي و به موقع مياد بغلت و خيالت از همه استرسها راحت ميشه
•ஐمامان گل بهشتـــــــــــی•ஐ
12 خرداد 93 11:22
سلام عزیزم نبارک باشه و ایشالله به سلامتی میاد بغلت
ال اي سفيدبرفي
26 خرداد 93 1:24
براي يكي از دوستا ي وبلاگي نوشته بودي دوست داري بچه ات مثل بچه اون خوشگل بشه من يك جايي خوندم هر مادري دوران بارداري سوره يوسف بخونه بچه اش خوشگل ميشه من برا دختر سي وسه بار خوندم مي خواستم به چهل برسونم كه دخترم هشت ماه بدنيا اومد.براپسرم هم سه چهار بار خونده بودم اگه دخاالت نباشه شمام بخون