هدیه ای از جنس خدا

پسرم من اومدم

1393/3/21 12:12
نویسنده : نیر
830 بازدید
اشتراک گذاری

connie_mama.gifسلام پسرم..قند عسلم.connie_mama.gif.من اومدم بعد از یه هفته استراحت...آخه میدونی که مامانی رفته بود عمل...این عمل بخاطر سالم موندن شما ضروری بود و من باید میرفتم..

یکشنبه 11 خرداد رفتم دکتر و دکترم با دیدن جواب سونو،دست و پاش لرزید..ولی خیلی نامردی  کرده بود در حقمون پسرم...حالا خداروشکر اطلاعات خودم خوب بود و باعث شدم این مشکل که ممکن بود سبب اتفاقات خیلی بد بشه،تو سونوگرافی تشخیص داده بشه...

خلاصه خانم دکتر با عجله نوشت تا برم عمل...سه شنبه 13 خرداد،ساعت 1:30،عمل شدم و از اون روز خیالم کلی راحت شده نفسم..الان کمی بهتره مامانی..این از احوالات مامانی

 

حالا بریم سراغ احوالات نفسم...

مامانی بین خودمون بمونه ها،  خیلی کتکم میزنی...امااااا...من عاشق این لگدهای شیرینت هستم پسمل خوشگلم....اگه لگدم نزنی،میشینم کلی التماست میکنم که مامانی چی شده،باهام  فهرکردی...کلی گریه میکنم...

الهی فدات بشه مامانی،وقتی صدات میکنم و باهات حرف میزنم،زودی جوابمو با یه لگد شیرین با طعم عسل میدی...وااای که چقدر من عاشقتم..

خدا روشکر که سالم و سلامتی،هستی من...

شعرها و قصه هایی که برات میخونمو یاد گرفتی مامانی؟؟؟حروف الفبا،حروف انگلیسی،اعداد..یادت مونده پسرم...میدونم که باهوشترین  پسر دنیا میشی...و باعث افتخار من و بابایی میشی عزیزکم...

پسر گلم این شع ر رو که دیگه حتما حتما حفظ کردی..این شعر مال پسرمه.

توکه ماه بلند آسمونی...

منم ستاره میشم،دو،دو،دو،دو،دورتو میگیرم...

اگه ستاره بشی دورمو بگیری...

منم ابر میشم،رو،رو،روتو میگیرم...

اگه ابر بشی رومو بگیری...

منم بارون میشم،چیک چیک چیک چیک،چیک چیک می بارم...

تو که بارون بشی،چیک چیک بباری..

منم سبزه میشم،س،س،س،س،سر در میارم

توکه سبزه میشی،سردرمیاری..

م،ن،م  گل  م،ی،ش،م  و پهلو میشینم..

توکه گل بشی پهلوم بشینی..

منم بلبل میشم،چه چه چه چه برات میخونم....

...توکه ماه بلند آسمونی،منم ستاره میشم،دورتو میگیرم.....

عروسک ماما،زود زود بزرگ شو و سالم و سلامت باش..من و بابایی خیلی عاشقتیم

heart clipart graphicsheart clipart graphics

 

پسندها (4)

نظرات (7)

زری مامان مهدیار و صدرا
24 خرداد 93 23:09
نیر نازنینم ایشالا که از همه بلاها خانواده ی نازنینت به دور باشن عزیز دلممممممم این دل نازکی تو همه ی مامانای باردار طبیعیه ولی سعی کن کمتر بیتابی کنی مامانی، جای نی نیت خیلی هم خوبه و بهش خوش می گذره صدای قلب مامان مهربونش رو می شنوه و نزدیکترین حالت ممکن کنار عشقش نفس می کشه پس سعی کن فقط و فقط بخندی و شاد باشی گلم
زری مامان مهدیار و صدرا
24 خرداد 93 23:11
خدا رو شکر که عملت هم به سلامتی به خیر و خوشی انجام شد خدا خیلی دوستت داره که بعد از این همه آزمایش هدیه ی با ارزشش رو توی وجودت قرار داده عاااااااشق خودت و پسر جیگرتم
مامان فرشته
25 خرداد 93 4:25
سلام نیر جون خدا روشکر همه چی خوبه. انشالله این دوران هم تموم میشه و وبت پر میشه از عکس های پسر نازتون. راستی اسم برا گل پسر انتخاب نکردین.
ستاره63ست
25 خرداد 93 20:06
نیر جون خدارو شکر عملت به سلامتی انجام شد..این شعر ماه اسمونی رو منم هر روز واسه پسری میخونم عاشق این اهنگم..یه شعر توی ده شلمرود حسنی تک و تنهابود هم جالبه پسرم دوسش داره چون ریتم شادی دارهر
شهره
26 خرداد 93 21:03
سلام نیر جون از اینکه روزای سختی رو گذروندی ناراحت شدم ولی انشالله اینروزا با همه شیرینیها و اذیتهاش زود تموم میشه و گل پسرت میاد بغلتون امیـــــــــــــــــــــــــــــن من سر هر دوتا بچه هام گوجه سبز زیاد خوردم باور میکنی تو دو ماه اولم بیشتر از 50 کیلو گوجه سبز خوردم سیر هم نمیشدم خالم اینا باغ داشتن هر روز گوجه سبز تازه میاورد ولی من به این چیزا اعتقاد ندارم سویل من کپی عمه بزرگشه و ارازم هم شبیه باباشه یعنی ژنتیکیه ولی شنیدم خرچنگ برای چشم ابی شدن بچه تاثیر داره ایشالا به سلامت بدنیا بیاد راستی شعر بامزه ایه من وقتی اراز کوچک بود عروسک قشنگ من قرمز پوشیده رو یکم اروم و نوحه وار میخوندم بچم تا 10 ثانیه خوابش میگرفت
مامان مریم ❤
4 تیر 93 0:38
سلام نیر جووون...قدر تمام این روزای شیرین و پر خاطره رو بدون...کلی با پسرت حال کن.امیدوارم سالم و سلامت دنیا بیاد و روی ماهش و ببینی
مامان خانومی
6 تیر 93 16:06
سلام نیر جون منم13 خرداد سرکلاژ کردم بیا در ارتباط باشیم علایم و ... با هم چک کنیم