هدیه ای از جنس خدا

مامانی تنبل اومد

1393/4/11 19:40
نویسنده : نیر
1,228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم...قندعسلم...عروسکم...

مامانی تنبل شده پسرم...ولی باورکن دست  خودم نیست عزیزم...آخه تو استراحتم..نمیتونم لب تاپ رو بردارم..الانم دارم خوابیده برات مینویسم عروسک من..

 

یکشنبه هفته قبل وقت دکترمون بود..خداروشکر همه چی عالی بود..بهم اجازه دادن آرزوی

چندین و چند ساله ام به حقیقت بپیونده..بالاخره تونستم صدای قلب نازنینت رو ضبط

کنم...وای که من و بابایی چقدر عاشق این صدای شیرینیم..روزی1000 دفعه گوش میدیم..

خداروشکر وارد هفته ی 23 شدیم..شکمم جلو اومده، شاهد بزرگ شدنت

هستم ماه شبهای تارم و به بودنت می بالم.totalgifs.com gravidas gif gif ccmpreg5c.gif....4کیلو هم وزنم اضافه شده پسرم....خیلی

دلم میخواد زمان بره جلو و بیایی پیشم عزیزکم..klok-7.gif

یه هفته ست حالم زیادخوب نیست..همش دلم میگیره،به همه چی گریه ام میگیره...طفلی

بابایی کلی نازمو میکشه ولی فایده نداره،یه جورایی از تنها موندن تو خونه خسته شدم..همه

میگن الان لذت ببر که بعد وقت واسه سرخاروندن نداری...ولی من حرفشونو قبول ندارم..اگه

بدونن چقدر منتظرم بیایی و منو از این تنهایی در آری ،اینجوری نمیگن...

این از حوالات مامانی...

..حالا بریم سراغ احوالات گل پسرم....

وای خدای من،آخه از کجا شروع کنم..خیلی خیلی خیلی خوشحالم که شما رو دارم..خدایا شکرت...

اومدی و شدی همدم تنهاییهای مامانی...

مامانی ماشالله،هزار ماشالله خیلی بلایی،خیلی شیطونی...از صبح تا شب کارت فقط لگد زدنه..

از بالا،از پایین،چپ،راست..خلاصه که من قربون لگدهات برم وروجک من...

این روزا یک لگدهای شدیدی از معده ام میزنی که نگو..ولی من عاشق این فوتبالیست کوچولوام..

به همه میگم..ما یه جام جهانی دیگه هم تو شکممون داریم...و همه میخندن شیطونک من

میدونی عاشق چی ام  جیگرم....عاشق شناهای آرومت توی دلم موقع خوابیدنت...اینقدر آروم شناور شدی و تکون میخوری موقع خواب که همه ی غصه هامو از دلم پاک میکنی..

به دست بابایی هم کلی کتک میزنی...الهی فدات بشم که صدای منو و بابایی رو تشخیص میدی و جوابمونو میدی گل پسر باهوش من...

پسرم14 آزمایش دیابت داره مامانی...دعا کن مثل همیشه،همه چی عالی باشه...

.....و زود زود بزرگ شو..البته از شکمم معلومه که بزرگشدی...فدای شما بشه مامانی....و زود بیا بغلم که دلم خیلی تنگه....اكسسواريز دباديب اكسسواريز قلوب سمايلز متحركهبكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيع

 

 

پسندها (4)

نظرات (7)

زری مامان
12 تیر 93 0:21
نیر نازنینم خوشحالم که حال خودت و نی نی نازنینت خوبه ایشالا که همینجوری همه چی خوب پیش بره عزیزم حق داری که خسته بشی یه جا نشستن خیلی سخته ولی ایشالا به زودی این سختی هم می گذره
زری مامان
12 تیر 93 0:22
راستی برا پسر گلت اسم انتخاب نکردی؟
زری مامان
12 تیر 93 0:24
براش زیاد قرآن بخون کتاب ریحانه ی بهشتی رو بگیر و اعمالش رو تا جایی که می تونی برا نی نی گلت انجام بده عزیز دلم اینجوری هم مشغولیت پیدا می کنی و هم نی نیت لذت می بره
پرتو
14 تیر 93 11:55
سلام عزیزم خوشحالم که حال خودت و گل پسری خوبه چشم به هم بزنی این مدت هم میگذره و میاد بغلت و حسابی از تنهایی درت میاره مواظب خودتون باش دوستم التماس دعا
ستاره63
14 تیر 93 14:43
سلام نير جون خيلي خوشحالم حال خودت و پسرت وبه ايشاله اين ماههار رو به سلامتي ميگذرونيممم. چرا اينقدر كم پيدا شدي؟؟؟حالتو از شيرين پرسيدم گفت خوبي خدار وشكر.بووسسس
مامانی منتظر
1 مرداد 93 14:34
سلام طاعات قبول،گل پسرت چطوره؟ نیرجان من فریزامو آخرین فریزبه فاصله یک ونیم ماه از انتقال اولیم انتقال دادم متاسفانه منفی شد ازپنج روز بعدانتقالم پریود مانند شدم شیاف هم گذاشتم تاروزآزمایش لکه بینی داشتم وتواین فاصله اصلا لکه بینیم قطع نشد،خراش رحم هم روز ذوم پریود سیکل اصلیم انجام دادم دوساعت بعد انتقالم باماشینمون اومدیم خونه یعنی 5ساعت تورا بودم درازکش،استراحت هم کردم بعد لکه بینی استراحتمو زیاد کردم،جنین هم بلاستوسیست بود..چرامن از 5انتقال پریود مانند شدم؟دکترم جوابی نداد...نیرجان به نظرت جمع کنم برم پیش خانم دکترعارفی ومیکرو باایشون انجام بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامی آیسا
3 مرداد 93 16:02
سلام نیر جونم خدا رو شکر هر دوتاتون سالم هستید و هزار بار کر به خاطر جوجه ی شیطونت ایشالا به سلامتی زایمان کنی دوستم