هدیه ای از جنس خدا

بدون عنوان

1391/7/24 19:08
نویسنده : نیر
507 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ی آسمونی من:

نمیدونم باز چم شده...گیج وسرگردون  شدم..نمیدونم باید چیکارکنم کدوم دکتر برم؟؟؟انگار همون مامانی شجاع نبودم که اینقدر دارو میخوردم..اون همه آمپول میزدم..اون همه درد رو تحمل میکردم..کلی فکروخیال دارم ..نمیدونم اینبار چی میگن دکترها...کی میخوای بیای پیش مامانی..یه دکتردیگه پیدا کردیم..دعاکن بتونم همه چی رو دوباره تخمل کنم وانشالله به لطف خدا بهت برسم...

عکس بالایی رو خوب نگاه کن:وقتی میگم برام دعاکن یعنی کم آورده ام....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای ملیسا
24 مهر 91 21:54
با سلام . ملیسای من سرما خورده و بیماره . از طرفی عیادت بیمار از سنتهای پسندیده و انسانی هستش . خیلی خوشحال میشیم اگر به عیادت بیمار ما بیایید و با گذاشتن یک نظر کمپوت محبت ملیسا رو تامین کنید تا بدین وسیله با دعای خیر شما هر چه زودتر بهبودی پیدا کنه . منتظر شما هستیم.


ببخشید من خیلی وقته مشغول بودم..انشالله که ملیسای نازتون همیشه سالم بمونه..
زری مامان مهدیار
26 مهر 91 21:15
مامانی مهربون ایشالا که بزودی فرشته ی آسمونیتون زمینی می شه و به آغوش پر مهرتون میاد دعا می کنم در بهترین زمان زندگیتون نی نی بیاد پیشتون عزیزم نمی دونم کدوم شهر زندگی می کنی ولی توی تهران تعریف خانم دکتر عارفی رو زیاد شنیدم مطبشون توی ولیعصر جام جمِ