هدیه ای از جنس خدا

میلاد پیامبر عزیزمون

1391/11/9 19:29
نویسنده : نیر
413 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ی نازنینم...

خواستم این عید بزرگ رو بهت تبریک بگم...امروز روز به دنیا اومدن پیامبر عزیزمونه...امیدوارم خدا به حرمت این روز بزرگ حاجت دل همه رو بده..حاجت دل منم که تویی شیطون بلا....زورد بیا...من خدا رو به این روز قشنگ قسم میدم تا هرچه زودتر تورو به من هدیه بده....تو که نزدیکتری به خدای مهربونمون بگو که میخوای بیای پیشم...میدونم صدامو میشنوی..ازش بخواه به خاطر حضرت محمد تورو پیشم بفرسته..بگو مامانم دیگه داره از تنهایی می میره...

بازم عید تو وهمه ی مسلمانها رو تبریک میگم..

mohammad rasolalah yasgroup.ir 23 عکسهای متحرک به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان فرشته کوچولو!
9 بهمن 91 20:31
سلام! من صادقانه واستون دعا میکنم که اگه به خیر و صلاحتون هست خدا یه نی نی سالم و صالح بهتون بده اما اینو هم بگم که فقط تو نیستی که در انتظاری من تو نی نی وبلاگ مثه تو زیاد دیدم. فقط قوی باش قوی ی ی ی ی ی.
زهرا
10 بهمن 91 18:48
انشاا.. به زودی بیای وبم وبگی بیا فرشته منو نیگاه کن
مامان یه فسقِلی
10 بهمن 91 20:17
زری مامان مهدیار
10 بهمن 91 21:14
ایشالا که حاجت روا بشی مامان نازنین