هدیه ای از جنس خدا

غم انگیزترین 13بدر عمرم

1392/1/14 17:51
نویسنده : نیر
346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام..من باز اومدم ...با همه ی دلتنگی هام،با همه ی حسرتهام...

دیروز، روز طبیعت بود و غم انگیزترین 13بدر عمرم بود...آخه شمارو کم داشتم...چی میشد اگه پیشم می موندین؟؟؟چی میشد اگه نمی رفتین؟؟؟؟؟اونقدر دل خسته  ودلتنگ بودم که همش دلم میخواست رو زمین خدا دراز بکشم و باد بهاری بخوره به صورتم و آسمونو تماشاکنم و باهاتون حرف بزنم...

هرسال کلی بازی میکردم و کوهنوردی و هرچی دلتون بخواد ولی امسال حال هیچی رو نداشتم...

دیروز با خانواده ی بابایی و د ایی ناصر رفته بودیم پارک سوسنگرد یاغچیان...نمیگم خوش نگذشت...کلی خندیدیم ،ولی از اون  ته ته های دلم صدای گریه میومد...هیچ کس نمیشنید ،فقط خودم بودم که صدای هق هق دل خستمو میشنیدم...آخه فقط 8روز بود که از پیشم رفته بودین...چطور میتونستم فراموشتون کنم؟؟یه مادر چطور میتونه فرشته هاشو فراموش کنه؟؟

امسال روز اول عید  دل تو دلم نبود،آخه هنوز خبرنداشتم تنهام گذاشتین،چقدر خوشحال بودم که شما رو دارم..اما دیروز خیلی دلتنگتون بودم...

فرشته های من،این ماه خیلی خستم ولی از ماه بعد دوباره همه چی رو از نو شروع میکنم و واسه اومدنتون هرکاری بگن میکنم،از هیچی نمی ترسم،هرجایی بگن میرم،هرکاری بگن میکنم...فقط خواهش میکنم برای دل مامانی از خدای مهربون صبر بخواین و سلامتی...تا بتونم دوباره مامانتون بشم...عاشقتونم مسافرهای بهشتی من..........kalp-091.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم (مامان آندیا)
14 فروردین 92 22:16
با اومدن سال نو یه انرژی تازه بگیر و بگو بسم الله و شروع کن.....دلتنگی ها و بی حوصله گی ها رو بریز دور و پا شو.....موفق باشی و پر انرژی


حتما حتما به گفته هاتون عمل میکنم....
مامان پانى
14 فروردین 92 22:17
سلام مامان اينده خيلى ناراحت شدم ولى اصلا نا اميد نشو مصلحت خدا بوده حتما بزودى خبر بارداريتو ميخونيم


ممنونم مامان پانی عزیز.............
یه نی نی توو خواب و رویا
15 فروردین 92 16:12
انشالله که این ماه خدا یکی از فرشته های خوبشو میاره توو دلت عزیزم


ممنون عزیزم...........
nini jon
16 فروردین 92 13:28
سلام عزیزم ممنون که به وبم سر زدی .خدا خیلی بزرگه با امید برو جلو ایشالله به زودی دامنت سبز میشه .منم هنوز معلوم نیست چند تان اما امیدوارم سالم باشن واسم دعا کن که قلبشونو بشنوم .بازم ازت ممنونم دوست خوبم


انشالله صدای قلب کوچولوشونو میشنوی عزیزم...برات دعا میکنم
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
17 فروردین 92 12:29
سلام دوست خوبم
اسم وبلاگ دخترم عوض شد اگه میشه با اسم جدید لینکمون کنید ممنون


لینکت کردم عزیزم...مبارک باشه اسم پرنسس کوچولوت
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
19 فروردین 92 19:40
واقعا درکت میکنم دوستم ایشالا که 13 بدر سال بعد بچتو بغل بگیری

****
زری مامان مهدیار
19 فروردین 92 23:03
عزیزم بابت نبودن فرشته هات خیلی ناراحت شدم
ولی خوشحالم که امید و توکلت رو از دست ندادی و همچنان با روحیه به فکر آینده ای
امیدوارم خدا بهترین تقدیر رو برات رقم بزنه



ممنونم عزیزم که بهم سرزدی...وبازم بهم روحیه دادی...