هدیه ای از جنس خدا

سرماخوردگی

1392/1/21 19:22
نویسنده : نیر
567 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مسافرهای بهشتی من...

دیگه چیزی ندارم که ازش براتون بنویسم...الانم که اینجام بدجوری سرما خوردم ولی باز دلم پیش شماست...کاش الان مثل قبل عید ،تو دلم بودین...نمیدونین چقدر دلم براتون تنگ شده....چه زود رفتین ،ولی بازم ممنونم از اینکه 20روز حس مادر بودنو بهم دادین...خیلی دوستتون دارم مسافرهای بهشتی من..

دلم خیلی خیلی براتون تنگشده....................................................I miss u animated emoticon

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بردیا
21 فروردین 92 14:16
سلام پسرم توی جشنواره آتلیه سها شرکت کرده. خوشحال میشم بهش رای بدین http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6 بردیا شورگشتی یا از وبلاگمون هم میتونید برید و رای بدین http://bardia_ghelgheli_felfeli.niniweblog.com/
یه نی نی توو خواب و رویا
21 فروردین 92 16:07
انشالله که بازم بزودی نینی ها میان پیش شما و تنهاتون نمیذارن[
ممنونم عزیزم...
مامان فرشته
24 فروردین 92 2:06
سلام نیر جون مرسی که بهمون سر زدین. انشالله سیزده بدر سال بعد رو با نی نی تون جشن بگیرین.می بوسمت


ممنون عزیزم...
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
26 فروردین 92 13:55
عزیزم ایشالا سر ماخوردگیت زودتر خوب بشه انقدر غصه نخور خدا یه نینی تپل مپل خوشگل برات جدا گذاشته
مامی آیسا
26 خرداد 92 12:03
تا یار چه را خواهد و میلش به چه باشد... عزیزم وب قشنگی داری و آرزو میکنم که به همین زودی ها نفسهای یه نی نی قشنگ تو وبت جاری بشه...