هدیه ای از جنس خدا

بدون عنوان

1392/1/21 20:11
نویسنده : نیر
484 بازدید
اشتراک گذاری

کاش هرگز آرزو نمیکردم حتی جای مادرم باشم....سخته باورش،بارها و بارها {مادر}شدم اما.....حتی واژه ی {مادر}از من فراریست...هراز گاهی سری به هوایم می زند و زود میرود...خیلی زود..مجال هم نمی دهد کمی باورش کنم...

خسته ام ....از این همه دلتنگی..از این روزهای تکراری..

برای آمدنتان هزارها آرزو داشتم...برای دیدنتان شوری از خدا هدیه گرفته بودم...

تا آمدم باورتان کنم پرکشیدید...

دلم هوای گریه دارد،،،در هوایتان خواهم مرد..اگر به سراغم نیایید....

کاش هرگز آرزو نمیکردم کفشهای مادرم اندازه ام شوند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان جون نی نی
22 فروردین 92 10:57
سلام عزیزم انشاالله به همین زودیا فرشته کوچولوهای تو هم میان تو دلت اونم طبیعی و موندگار میشن تا لحظه تولد و بعد هم میای اینجا و از شیطونیاشون مینالی


ممنون عزیزم...
یه نی نی توو خواب و رویا
22 فروردین 92 11:07
سلام عزیزم برای اقدامات بعدی کی شروع میکنی؟


سلام..1یا2ماه بعد انشالله
مامان سویل و اراز
22 فروردین 92 11:57
سلام وااااااااای عزیزم بازم که غصه داری هااااااااااا نبینم زانوی غم بغل کنی ها چی شد پس قرار بود مقاومت کنی و دوباره شروع کنی عزیزم تو رو خدا ناراحت نشو دلم میگیره


دله دیگه...یهو میگیره..
مامان آنیساوپریسا
23 فروردین 92 14:45
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگمون سر زدینایشاالله به امید خدا این بار موفق میشی امیدتو از دست نده فقط به خدا توکل کن


توکل به خدا.............